همزمان با بزرگداشت دهه کرامت؛
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از ارسال تجهیزات کتابخانه ای و سخت افزاری به ارزش دو میلیارد ریال به مساجد شهری و روستایی خبر داد.
کد خبر: ۴۶۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰ 19 July 2017

به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ؛ هاشم شیرازیان امروز سه شنبه در نخستین نشست ستاد استانی بزرگداشت دهه کرامت با تاکید بر برگزاری جشن های مردمی در مساجد شهری و روستایی از نمایندگان دستگاه های عضو خواست همکاری لازم را در برگزاری مطلوب تر برنامه ها داشته باشند.

وی با بیان اینکه علاوه بر جشن های مردمی یک سری برنامه های فرهنگی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تعریف شده است، از ارسال تجهیزات کتابخانه ای و سخت افزاری با اعتباری بالغ بر دومیلیارد ریال به کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی خبر داد.

شیرازیان با بیان اینکه مبلغان دینی طرح "آسمانی ها" همزمان با اوقات فراغت به مساجد استانی اعزام شده اند، بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است روحانیان اعزامی سبک زندگی امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها را برای مخاطبان خود تبیین کنند.

وی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با عنوان " ۱۰شب ۱۰مسجد" در مساجد محوری را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و افزود: همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها همایش رابطان خواهر کانون های فرهنگی و هنری مساجد در بجنورد برگزار می شود.

شیرازیان از حضور خادمان حرم رضوی همزمان با دهه کرامت در شهرستان های استان خبر داد و گفت: خادمان رضوی طی مدت پنج روز حضور در استان علاوه بر عیادت از بیماران و دیدار با خانواده های شهدا، برنامه هایی همراه با اطعام، در روستاها اجرایی می کنند.

وی افتتاح کانون فرهنگی و هنری و کتابخانه کانون مساجد ملقب به اسامی امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها را از دیگر برنامه های مناسبتی این ایام برشمرد.

این جلسه با اعلام برنامه های دستگاه های اجرایی در دهه کرامت و تبادل نظر در راستای برگزاری مطلوب تر برنامه ها ادامه یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار