معاون وزیر خبر داد:
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از اختصاص ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تامین سرمایه در گردش واحدهای اولیدی با هدف اجرای طرح رونق تولید در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۶۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 22 July 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ، محسن صالحی نیا در حاشیه بازدید از مجتمع صنعتی اسفراین اظهار داشت: این مبلغ به 12 هزار واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد اختصاص یافته است.
صالحی نیا همچنین به اجرای طرح نوسازی، بازسازی و اصلاح ساختار ظرفیت های واحدهای تولیدی در سال جاری اشاره داشت و افزود:این طرح است که در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور مطرح  وبرای اصلاح ساختار در خطوط تولیدی و ارتقاء ظرفیت به منظور تولیدات رقابتی و متنوع تصویب شد.
صالحی نیا ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته اجرای این طرح برای ۵ هزار واحد صنعتی بزرگ و کوچک در حوزه هایی همچون قطعه سازی، نساجی، غذایی، دارویی، شیمیایی، سلولوزی و... تعریف شده است.
وی تصریح کرد: کل اعتبارات در نظر گرفته شده برای طرح نوسازی،باز سازی واصلاح ساختار ظرفیت ای تولیدی به لحاظ ریالی حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان و حدود ۲میلیارد یورو به لحاظ ارزی است برای اینکه این صنایع با اصلاح و نوسازی بتوانند محصولاتی متنوع تولید نمایند.  
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار