رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی:
رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و نطارت بر اجرای اصل ۴۴ گفت: صنایع تولیدی بزرگ و کوچک هر استان در صورت ایجاد شرایط واگذاری به بخش خصوصی باید به افرادی متخصص و متعهد سپرده شود.
کد خبر: ۴۶۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴ 22 July 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی استاندرای  ،حمید رضا فولادگر در نشستی با فعالان اقتصادی شهرستان اسفراین اظهار داشت: این صنعت باید در اختیار بخشی باشد که علاوه بر حفظ اشتغال موجود موجب توسعه این مجتمع صنعتی نیز شود.
فولادگر افزود: صنایع بزرگ خراسان شمالی از زنجیره ی ارزشی بالایی برخوردار است که توسعه این صنایع موجب رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار می شود.
وی مطرح کرد: ارتقاء و توسعه مجتمع صنعتی فولاد اسفراین و تولید ماشین آلات مربوط به صنعت فولاد توسط این مجتمع موجب تضمین آینده ی آن خواهد شد و این مجتمع هم چنین توان تبدیل شدن به یک دانیلی ریختگری در ایران را دارد و البته این مجتمع باید به سمت بازاریابی فعال و مدیریت فروش پیش رود.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین موانع جهت سرمایه گذاری مساعد نبودن  محیط کسب و کار است و بنابراین رویکرد اصلی دولت جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید رفع موانع کارآفرینی است و همچنین اصلاح نظام بانکی در دستور کار مجلس قرار دارد که با تصویب آن شاهد تحولی اساسی در نظام بانکی خواهیم بود.
فولادگر با اشاره به تصویب قوانینی در بحث حمایت از تولید ملی گفت: قانون رفع موانع تولید ملی، قانون نحوه تحقق اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای کسب و کار و استمرار اجرای سیاستهای کلی اصل 44 همگی برای حمایت از تولید تدوین و تصویب شده اند.
وی اظهار داشت: ما معتقدیم همچنان بحث حمایت از تولید ملی بحث اصلی کشور است و تداوم نظارت بر اجرای دقیق قوانین و سیاست های کلی اصل 44 اولویت مهم جامعه است.
فولادگر بهبود فضای کسب و کار، ایجاد اشتغال و حمایت از تولید داخلی را از دیگر اهداف تشکیل کمیسیون حمایت ازتولید ملی ونظارت بزاجرای اصل 44 دانست و گفت: از نظرات و پیشنهادات استان در خصوص رفع موانع تولید و اشتغال استقبال خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار