معاون استاندار:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: مدیریت منابع آبی موجود راهکار اصلی جهت مقابله با بحران آب است.
کد خبر: ۴۶۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 23 July 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی استانداری ، محمد تقی ایرانی در نشستی به منظور بررسی مشکلات روستای خرتوت مانه و سملقان اظهار داشت: امروز باید برداشت از قنات ها، کارریزها و سفره های زیرزمینی بر اساس نیازها باشد و با همکاری و تعامل همه جانبه و بین بخشی منابع آبی به درستی مدیریت شود چرا که ما نسبت به جامعه ای که در آن زندگی می کنیم مسئول و پاسخگو هستیم.
ایرانی با بیان این مطلب که صرفه جویی و قناعت یکی از آموزه های اصلی دین مبین اسلام است، افزود: ساخت قنات ها و سدها از سالیان دور بیانگر و نشان دهنده ی اهمیت بالای آب در تمامی دوران تاریخ است و بنابراین ما باید با مدیریت درست از بحران کم آبی عبور کرده و اجازه ندهیم این بحران روی واقعی خود را به ما نشان دهد.
وی مطرح کرد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی برای مقابله با بحران آب انجام شده است و در این راستا طراحی، ساخت و بهره برداری از چندین سد مختلف در استان خراسان شمالی در چند سال گذشته گوشه ای از اقدامات خوب دولت در استان است. 
گفتنی است در این جلسه مقرر گردید مشکلات روستای خرتوت مانه و سملقان در حوزه ی آب در کمیته تخصصی با حضور مسئولین مربوطه پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار