در سه‌ماهه نخست امسال ثبت شد؛
مدیرکل ثبت‌احوال خراسان شمالی گفت: در سه‌ماهه نخست امسال دو هزار و ۷۶۱ واقعه ازدواج در استان ثبت شد که ۹۷۲ مورد از این تعداد را دختران زیر ۱۹ سال به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۴۶۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ 23 July 2017

علی زاهدی نیا در گفتگویی اظهار کرد: در سه‌ماهه ابتدای سال جاری، دو هزار و ۷۶۱ واقعه ازدواج در خراسان شمالی ثبت شد که ۹۷۲ مورد از ازدواج‌ها مربوط به دختران گروه سنی ۱۵ تا ۱۹ سال بوده است.

زاهدی نیا تصریح کرد: آمار ازدواج دختران گروه سنی ۱۵ تا ۱۹ سال در سه‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش چهاردرصدی دارد.

وی افزود: همچنین طی این مدت ۷۲۳ مورد از ازدواج‌ها مربوط به دختران بین ۲۰ تا ۲۴ سال و ۳۸۱ مورد نیز مربوط به ازدواج دختران ۲۵ تا ۲۹ سال بوده است.

وی گفت: برای دختران گروه سنی ۲۰ تا ۲۴ سال در مدت مشابه سال گذشته، ۶۶۲ مورد و در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال، ۴۱۸ مورد ازدواج ثبت‌شده است.

مدیرکل ثبت‌احوال خراسان شمالی عنوان کرد: همچنین در سه‌ماهه نخست امسال، ۱۹۰ مورد از ازدواج‌ها مربوط به پسران زیر ۱۹ سال بوده است.

زاهدی نیا بیشترین آمار ازدواج در بین پسران را در سنین ۲۰ تا ۲۴ سال برشمرد که در این گروه سنی یک هزار و ۱۱۹ ازدواج طی سه ماه ابتدای سال جاری به ثبت رسیده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار