رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:
رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد طرحی به دولت خبر داد که با اجرای آن، مسیر ارتباطی گلستان به خراسان شمالی حداقل ۱۰۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.
کد خبر: ۴۶۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 24 July 2017

هادی قوامی در گفتگویی اظهار کرد: طرحی به دولت پیشنهادشده است که در صورت موافقت و اجرای آن، مسیر ارتباطی سه استان گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی کوتاه‌تر می‌شود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل سیلاب و مشکلات زیست‌محیطی که جاده جنگل گلستان دارد، این طرح به دولت ارائه‌شده است.

وی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح، احداث جاده آزادشهر، جاجرم، اسفراین، قوچان و مشهد است که بر این اساس حداقل ۱۰۰ کیلومتر مسیر ارتباطی سه استان گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی کاهش می‌یابد.

وی بابیان اینکه مجمع نمایندگان استان‌های گلستان و خراسان شمالی این طرح را پیشنهاد داده‌اند، گفت: با اجرایی شدن این طرح، ارتباط جنگل گلستان به مشهد مقدس از جنوب استان خراسان شمالی تسهیل می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با تأکید بر اجرایی شدن محور چهار بانده جنگل گلستان به بجنورد و تکمیل این محور، اظهار کرد: این طرح باید تأمین اعتبار و تکمیل شود.

قوامی همچنین از اختصاص اعتبار ۳۰۰ میلیون دلاری برای پروژه راه‌آهن بجنورد-اسفراین خبر داد و بیان کرد: این اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به‌زودی تزریق می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار