مدیر حوزه هنری خراسان شمالی:
مدیر حوزه هنری خراسان شمالی در اختتامیه پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره گفت: خراسان شمالی به‌عنوان پایتخت تئاتر دینی کشور معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ 24 July 2017

مدیر حوزه هنری خراسان شمالی در اختتامیه پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره گفت: تمام تلاش ما این است که خراسان شمالی را به‌عنوان میزبان خوبی برای جشنواره‌های هنری معرفی کنیم.

نمازی با اشاره به میزبانی خراسان شمالی از پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره افزود: میزبانی از پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره افتخار بزرگی بود که نصیب خراسان شمالی شد و این شور و هیجان را دوباره در خراسان شمالی شاهد بودیم.

وی افزود: آثار ارائه‌شده در این دوره از جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره با مضمون اخلاقی در هنرها و سبک‌های خاص هر نمایش آمیخته‌شده بود که همین مسئله شایسته تقدیر است.

مسئول حوزه هنری خراسان شمالی ضمن اشاره به مشکلات فراوان در حوزه تئاتر خراسان شمالی، استقبال باشکوه مردم از این جشنواره را به نیکی یادکرد و گفت: باوجود اینکه در حوزه تئاتر خراسان شمالی مشکلات عمده‌ای مجود دارد، اما تئاتر در این استان زنده است و استقبال باشکوه مردم نمونه بارز این موضوع است.

نمازی با اشاره به پیشرفت و افتخارآفرینی هنرمندان خراسان شمالی در جشنواره‌های هنری گفت: کسب عناوین برتر و تولید آثار باکیفیت، یکی از نمونه‌های مستقیم پیشرفت تئاتر در خراسان شمالی است که هنرمندان و کارگردانان ما نتنها در طی یک سال بلکه در سال‌های متمادی، چراغ تئاتر را روشن نگه‌داشته است.

وی در پایان گفت: استقبال بی‌نظیر مردم از این جشنواره‌ها نشان‌دهنده این است که خراسان شمالی بهشت تئاتر ایران است و امیدواریم در سال‌های آینده به همت مدیران استانی و مدیران فرهنگی، خراسان شمالی را به‌عنوان پایتخت تئاتر دینی کشور معرفی کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار