نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد:
به تمامی کشورهایی که گوشت حلال به ایران صادر می کنند علاوه بر یک دام پزشک یک روحانی هم اعزام می شوند تا بر بهداشت و حلال بودن گوشت نظارت داشته باشند.
کد خبر: ۴۶۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸ 26 July 2017
به تمامی کشورهایی که گوشت حلال به ایران صادر می کنند علاوه بر یک دام پزشک یک روحانی هم اعزام می شوند  تا بر بهداشت و حلال بودن گوشت نظارت داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی روز گذشته با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: وظیفه دام پزشکی در سلامت انسان ها حتی از وزارت بهداشت با آن همه نیرو و هزینه هم مهم تر است.آیت ا... «عالمی» با بیان این که در حال حاضر 750 کشتارگاه در کشور فعالیت دارند گفت: در تمام کشتارگاه ها افرادی برای اطمینان و نظارت بر ذبح حلال مشغول به کار هستند.
به گفته وی بر اساس نیاز در فصل ها و مقاطع زمانی مختلف میزان واردات گوشت حلال از کشورها متفاوت است بر همین اساس هم تعداد روحانیان و ناظران در ادوار مختلف متفاوت است.
وی اضافه کرد: عرضه هر گونه محصولات کشاورزی که برای سلامت انسان مضر باشد حرام است؛ کشاورزان باید نسبت به باقی نماندن سموم در تولیدات خود یقین داشته باشند.
رئیس عالی شورای زکات کشور به عقد تفاهم نامه سازمان استاندارد و اتاق بازرگانی سازمان کنفرانس اسلامی اشاره کرد و افزود: غذاها و تولیداتی که با نظارت حوزه نماینده ولی فقیه وارد بازار می شوند صاحب برند حلال می شوند./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار