چمن سبز و صدای پر انرژی دخترکان استان در استادیوم تختی بجنورد می پیچد.
کد خبر: ۴۶۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 29 July 2017
چمن سبز و صدای پر انرژی دخترکان استان در استادیوم تختی بجنورد می پیچد.
این دختران آرزوهای بزرگی دارند، آرزوهایی که دختران دیروز فوتبال نتوانستند به دست بیاورند. چمن سبز شد حسرت و حسرت هم ماند، به همین راحتی.
ولی امروز دختران زیر 12 سال می توانند فوتبال بازی کنند و حداقلش این است که حسرت به دل نخواهند بود. حتی اگر سن شان بیشتر شود و اجازه فوتبال بازی کردن نداشته باشند.صبح دیروز، چمن سبز و یک دست تختی میزبان دخترانی بود که با تمام وجودشان از بازی فوتبال لذت می بردند؛ فوتبالی که گرچه دست و پا شکسته ولی سه سال پیوسته مورد توجه قرار گرفته است و هر سال به بهانه فستیوال کشوری  چند هفته ای کنار هم در مستطیل سبز جمع می شوند تا تمرین کنند و عازم رقابت ها شوند. البته این کافی نیست ولی شروع خوبی است.پرسیدن ندارد، حال خوب دختران را می توان از خنده های شان موقع استراحت و جدی شدن شان موقع اجرای حرکات متوجه شد.
ایستگاه ها چیده شده اند و مربیان، داوران و استعدادیاب ها دقیق و باوسواس حواس شان به حرکت های دختران فوتبالیست هست.
موقع بازی یکی از دختران که قدش از همه کوتاه تر است و سن و سالش هم از همه کم تر داد می زند: «بگیر توپ رو، نذار بره بیرون»! و خودش با تمام وجود به سمت توپ می دود. البته که موفق نیست و سرعت توپ بیشتر از سرعت او است، توپ که بیرون می رود، دخترک دستی به مقنعه اش می کشد و سرش را با افسوس تکان می دهد و خطاب به هم تیمی اش که مشخص است از او بزرگ تر است می گوید « تو نزدیک بودی باید تندتر می دویدی»!هم تیمی اش می خندد و قول می دهد به جایش یک گل بزند که همین اتفاق هم می افتد!
شور و انرژی را می توان در تمام گروه های حاضر در استادیوم تماشا کرد.
نایب رئیس هیئت فوتبال استان هم برای تماشای این شور به استادیوم آمده است. او از اشتیاق بچه ها انرژی گرفته است و امیدوار است این شور با همت هیئت و مربیان و والدین و خود بچه ها پا بر جا بماند.
«مریم سهرابی» برگزاری این فستیوال را هم به مناسبت روز دختر عنوان می کند و هم انتخاب نفرات برتر در این رشته تا بتوانند تمرینات جدی شان را برای حضور پررنگ تر در فستیوال شروع کنند.
وی می افزاید: 27 دختر علاقه مند به فوتبال در این فستیوال شهرستانی حضور داشتند که در قالب 5 تیم مسابقات ایستگاهی و بازی ها را انجام دادند و البته در پایان به تمام شرکت کنند گان لوح و مدال اهدا شد.
وی بیان می کند: این فستیوال برای دختران زیر 12 سال برگزار شد که قرار است تیم منتخب بجنورد برای حضور در فستیوال استانی تمرینات خود را شروع کند.
وی تصریح می کند: فستیوال استانی 20 مرداد ماه در زمین چمن مصنوعی تختی و شهریور ماه هم فستیوال کشوری برگزار خواهد شد.
وی اظهار می کند: داوران این فستیوال زهرا رحیمی، بهناز مطرانلویی، سمیه دهگاهی، شقایق شرفی و استعدادیاب ها میترا محمدی، آمنه یزدانی و سمیرا وحیدی بودند و سمیه وحدانی هم مسئولیت کمیته اجرایی را برعهده داشت./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار