معاون سیاسی ، امنیتی استانداری خراسان شمالی؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت:از واگذاری مدیریت کشتارگاه صنعتی به یک بخش خصوصی توانمند و دارای تجربه کاری بالا حمایت می کنیم.
کد خبر: ۴۶۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 29 July 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ؛محمد تقی ایرانی در حاشیه بازدید از کشتارگاه صنعتی بجنورد اظهار داشت:با واگذاری کشتارگاه صنعتی به بخش خصوصی این مجموعه مجهزتر و فرایند کشتار و توزیع گوشت نیز بهتر خواهد شد.
وی ادامه داد:یکی از اهداف اصلی کمیسیون امنیت غذایی ، بهداشت و درمان حوزه معاونت سیاسی ،رسیدن مواد غذایی سالم بدست مردم است و با توجه به اینکه کشتارگاه صنعتی تامین کننده گوشت قرمز می باشد بنابراین بازدیدهایی در راستای توجه به حفظ سلامت غذایی مردم از روند کار این کشتارگاه در برنامه این کمیسیون  وجود دارد.
ایرانی با بیان اینکه کمبودها و نواقص در کار کشتارگاه صنعتی بجنورد بایستی رفع شود ادامه داد:تاکنون اداره کل دامپزشکی نظارت های خوبی را داشته اما نیازمند توانمند سازی در بخش های بهداشتی، وضعیت کارگران، امکانات و تجهیزات این کشتارگاه هستیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی پس از بازدید از قسمت های مختلف کشتارگاه صنعتی شهرستان بجنورد، وضعیت بهداشتی این مجموعه را روندی رو به رشد و مثبت دانست و بر هماهنگی بیشتر دستگاههای اجرایی استان در ارتقای هر چه بیشتر کشتارگاه صنعتی تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار