کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران خراسان شمالی ویژه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان های استان به میزبانی شهرستان بجنورد و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آغاز شد.
کد خبر: ۴۶۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 29 July 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ، در این کارگاه آموزشی فرمانداران و اعضای مدیریت بحران از 8 شهرستان استان به مدت دو روز با اصول و کلیات بحران آشنا و آموزش های لازم را یاد می گیرند.
هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی سنجش میزان توانمندی مدیران شهرستانی در مدیریت بحران، تمرین کار گروهی و تیمی و همچنین عملیاتی ساختن تجارب علمی و انتقال این تجارب به سایر اعضاء جلسه می باشد.
در این کارگاه آموزشی در زمینه مباحث مدیریت آوار برداری، تشخیص هویت و مدیریت اجساد، امداد جاده ای و حمل و نقل ، نقش هماهنگی و فرماندهی در مدیریت بحران آموزش های لازم توسط اساتید مجرب کشوری ارایه می شود.
ارائه گزارش بازدید از مناطق زلزله زده استان توسط دکتر جوان رئیس پژوهشکده زلزله شناسی و دکتر کلانتری رئیس پژوهشکده مهندسی سازه پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله کشور دیگر برنامه های این کارگروه آموزشی است. 
گفتنی است دوره‌های آموزشی تئوری در صبح‌ها و کارگاه‌های عملی و هم‌اندیشی نیز در عصرها و همچنین مراسم اختتامیه این کارگاه آموزشی با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و معرفی شهرستان برتر خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار