رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی مطرح کرد:
رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: جمعه ۲۰ مردادماه جاری همزمان با سالروز تأسیس استان، میزبانی رقابت های آسیایی کوراش در بجنورد برگزار می شود.
کد خبر: ۴۶۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 29 July 2017

کوروش خسرویار در گفتگویی با  بیان اینکه رقابت های آسیایی کوراش به میزبانی بجنورد برگزار می شود از پیش بینی حضور ۱۲۰ کوراش کار در هفت وزن خبر داد.

خسرویار اظهار کرد: کوراش کاران ۱۱ کشور آسیایی در این رقابت ها حضور دارند.

وی با بیان اینکه اعضای تشکیل دهنده، ملی پوشانی هستند که سال قبل به مسابقات جهانی جوانان در هند اعزام شده اند، شاکله اصلی تیم ملی ما خواهند بود، گفت: همچنین ورزشکارانی که در مسابقات انتخابی سال گذشته برگزیده شدند نیز به این افراد اضافه می شوند و در غالب دو تیم شرکت می کنند.

وی البته از احتمال جابجایی بازیکنان در این زمینه خبر داد و تصریح کرد: هنوز لیست افراد تیم ها قطعی نیست و کادر فنی تیم نیز از جمله آقای رضا مهنان سرمربی تیم ملی و حسین علی اکبری مربی تیم ملی و احتمالا دو نفر از مربیان دیگر هم به صورت دوره ای و دعوتی از استان های دیگر به این افراد اضافه می شوند.

رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی عنوان کرد: مسابقات کوراش در رده سنی جوانان از نظر کیفیت و کمیت رشد چشمگیری داشته و این دوره از مسابقات یکی از بهترین مسابقاتی خواهد بود که تا کنون در رده جوانان برگزار شده است.

خسرویار گفت: ۱۱ کشورِ کره جنوبی، تایوان، ویتنام، ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، سوریه، نپال، افغانستان، لبنان و عراق برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند و از ایران نیز دو تیم شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی اظهار کرد: یک هفته قبل از  برگزاری مسابقات یک دوره اردوی آمادگی برای دو تیم شرکت کننده از ایران در محل سالن علیدخت بجنورد برگزار می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار