استاندار خراسان شمالی صبح چهارشنبه به همراه شماری از مدیران و کارکنان استانداری در اقدامی خداپسندانه به مناسبت فرارسیدن روز ملی انتقال خون، در این امر مشارکت و خون خود را اهدا کردند.
کد خبر: ۴۷۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 02 August 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری  ، محمدرضا صالحی در حاشیه حضور در واحد سیار خونگیری اداره کل انتقال خون که در استانداری دایر شد، از عموم هم استانی ها خواست چنان چه برای آن ها مقدور باشد و مشکلی به لحاظ جسمانی نداشته باشند، در این امر خداپسندانه به طور مستمر مشارکت کنند.
وی با بیان این که اهدای خون درواقع اهدای حیات و زندگی به دیگران است، تصریح کرد: همه ما باید بدانیم خونی که امروز اهدا می کنیم، به تداوم حیات دیگران یاری خواهد رساند و شاید حتی خود یا خانواده و عزیزان ما روزی بدان نیاز پیدا کنند؛ بنابراین از همه کسانی که به لحاظ پزشکی و سلامتی مشکل خاصی ندارند و می توانند خون اهدا کنند، دعوت می کنم به طور مستمر به این کار مبادرت کنند.
وی ادامه داد: با روحیه ایثارگرانه ای که از مردم استان خراسان شمالی سراغ داریم، به طور حتم در این مسیر همانند همیشه پیشگام خواهند بود و با این اقدام خیرخواهانه شان، به کاهش مشکلات بیماران نیازمند دریافت خون و تسریع در روند بهبودی آنان کمک می کنند.
شایان ذکر است، مهندس دلپسند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و دکتر ابراهیمی مشاورعالی و مدیرکل حوزه استاندار نیز به همراه شماری از مدیران کل و کارکنان استانداری با اهدای خون خود در راستای کاهش آلام بیماران، به تقویت ذخایر خونی پایگاه منطقه ای انتقال خون استان کمک کردند.
نهم مردادماه در تقویم رسمی کشورمان به نام روز ملی انتقال خون نامگذاری شده است./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار