معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت:سفر پروفسور سمیعی در شهریور ماه امسال به استان میتواند گام مهمی در جهت پیشرفت و توسعه استان به خصوص حوزه بهداشت و درمان تلقی شود.
کد خبر: ۴۷۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 07 August 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ؛محمد تقی ایرانی در چهارمین کارگروه سلامت و امنیت غذایی با اشاره به قطعی شدن سفر پروفسور سمیعی به خراسان شمالی اظهار داشت: شخصیت برجسته ای چون پروفسور سمیعی و حضور ایشان به خراسان شمالی فرصتی است که باید از تجارب و توانمندی های وی برای توسعه و پیشرفت استان بهره گرفت.
ایرانی دلیل اصلی حضور پروفسور سمیعی  به استان را دیدار و سخنرانی در جمع اساتید و دانشجویان استان و بازدید از مراکز درمانی و دانشگاهی عنوان کرد و افزود:خوشبختانه باتلاش های دولت یازدهم شاهد انقلابی در حوزه توسعه فضای بیمارستانی هستیم به طوریکه دوبرابر شدن ظرفیت تخت های بیمارستانی در استان یکی از توفیقات دولت یازدهم است لذا حضور پروفسور سمیعی به این استان می تواند تجارب ما در حوزه بهداشت و درمان را دوچندان کند.
وی خاطرنشان کرد:پروفسور سمیعی از افتخارات ایرانیان است که امروزه خدمات ایشان در عرصه های علم و دانش و پزشکی قابل تقدیر است ضمن اینکه همه باید تلاش کنیم با الهام از پرفسور سمیعی برای ارتقاء علم و دانش، راه صحیح را به نسل آینده نشان دهیم و در این مسیر، از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.
وی یکی دیگر از توفیقات دولت یازدهم را برقراری تعامل خوب با جوامع بین المللی عنوان کرد و گفت:ایجاد این تعامل خوب نشان از توسعه  و فراهم شدن فضای امن همراه با صلح برای جهانیان است و اینکه ایران ظرفیت تعامل در حوزه های اقتصادی و سرمایه گذاری، صلح و نوعدوستی را دارد.
ایرانی خواستار همکاری تمام دستگاه های اجرایی برای حضور پروفسور سمیعی شد و ادامه داد:اعطای نشان شهروند افتخاری به پروفسور سمیعی با حضور استاندار خراسان شمالی، نامگذاری یک مکان بهداشتی، درمانی ویا یک خیابان با نام پروفسور سمیعی و دعوت از نخبگان علمی و پزشکی باید در اولویت کارهای حضور پروفسور به استان قرار گیرد.
گفتنی است:اعلام برنامه های حضور پروفسور سمیعی به استان،ارایه گزارش تب کریمه کنگو و راهکارهای مقابله با این بیماری و بیان گزارش فعالیت های ماه مبارک رمضان توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان از اهم دستور کارهای این کارگروه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار