مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی با صدور پیامی هفدهم مرداد ماه «روز خبرنگار» را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 08 August 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، متن پیام حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«ن والقلم و ما یسطرون»

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد. (قلم:١)

خبرنگاری حرفه ی هنر و عشق است و خبرنگاران به راستی تجسم امانت، تعهد، مسئولیت و دلسوزی اند. به طور کلی آنان در محل وقوع رویدادها، چشم و گوش مردم هستند.

هفدهم مردادماه روز پاسداشت تلاش های مجاهدانه ی خبرنگاران آزاده ای است که برای آگاهی بخشی به  جامعه، از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

جامعه خبرنگاران و  اصحاب رسانه با روشنگری خود می توانند در هدایت افکار عمومی نقشی مهمی ایجاد کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند و تلاش صادقانه آنان در پوشش خبری فعالیت ها و رویدادهای  گوناگون در راستای مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و  آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی  مصداق بارز خدمت ارزشمند خبرنگاران فرهیخته و  دلسوز می باشد و همواره شایسته توجه و تقدیر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی و تنها شهید خبرنگار خراسان شمالی شهید امانی ، هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به شما که دلسوزان پرتلاش عرصه اطلاع رسانی هستید تبریک عرض نموده  و  از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما خبرنگاران را در روایت واقعیت، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار