استاندار:
استاندار خراسان شمالی در بازدید از ساختمان در حال احداث مرکز تخصصی درمان بیماران خاص در بجنورد گفت: با استفاده از ظرفیت بخش دولتی و مردمی تلاش می کنیم این مرکز درمانی تا پیش از پایان سال جاری تکمیل و بهره برداری شود.
کد خبر: ۴۷۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 13 August 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری، محمدرضا صالحی با اشاره به معضلات خاصی که این دسته از بیماران با آن مواجه هستند، تلاش همگانی برای ارتقای امنیت روانی و سلامت عمومی جامعه به ویژه حل مشکلات بیماران خاص را مورد تأکید قرار داد.
وی با قدردانی از تلاش و برنامه ریزی بنیاد امور بیماری های خاص و هدف گذاری های انجام شده، تصریح کرد: با توجه به شناختی که از منابع و امکانات موجود در استان و همت و روحیه ویژه مجموعه دست اندرکاران این بنیاد دارم، مشکلی برای تکمیل و راه اندازی این مرکز وجود ندارد و با همدلی و هم افزایی این مجموعه و کمک های بنیاد، کارها به خوبی پیش خواهد رفت.
شایان ذکر است، پس از ارائه گزارش اعضای هیئت امنای این مرکز و با دستور استاندار مقرر شد، کارگروهی متشکل از دستگاه های اجرایی و نمایندگان هیئت امنا برای شناسایی و اولویت بندی نیازمندی های تکمیل و تجهیز این مرکز درمانی، تشکیل و با جلب همکاری مجموعه دستگاه های مرتبط، سمن ها و بخش غیردولتی و شوراها و شهرداری ها، برای تأمین اعتبار ساخت و تجهیز این مرکز تخصصی تصمیم گیری شود.
مرکز درمانی تخصصی بیماران خاص بجنورد به عنوان اولین مرکز تخصصی از این نوع در شمال شرق کشور با 3600 مترمربع زیربنا به عنوان یک کلینیک تخصصی درمانی، مرکز توانبخشی و رفاهی به بیماران خاص ازجمله بیماران سرطانی، ام.اس، دیالیزی، پیوند اعضا، تالاسمی و هموفیلی، خدمات درمانی، مشاوره ای و آموزشی ارائه خواهد داد./
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار