دیدار مشاورعالی و مدیرکل حوزه استاندار از صداوسیمای خراسان شمالی؛
خبرنگاران صدا و سیمای خراسان شمالی امروز یک تجلیل متفاوت را شاهد بودند؛ مشاور عالی و مدیرکل حوزه استاندار به نیابت از مقام عالی دولت تدبیر و امید در استان با حضور در ساختمان اصلی این رسانه، به خبرنگاران، تصویربرداران و دیگر دست اندرکاران واحد خبر این رسانه خداقوتی داد و روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 13 August 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ، «مهرداد ابراهیمی» در این بازدید با تبریک هفدهم مرداد روز خبرنگار، تلاش های اهالی رسانه محلی استان را قدر نهاد و آن را گام برداشتن در راستای توسعه و پیشرفت این خطه از میهن اسلامی مان خواند. وی سپس برای خبرنگاران این رسانه آرزوی توفیق کرد تا در مسیر آگاهی بخشی به جامعه، انعکاس دستاوردها و نقد منصفانه، بیش از گذشته پرفروغ ظاهر شوند.
دکتر ابراهیمی تحکیم پیوند بین رسانه با مدیریت اجرایی دولت به ویژه در استان ها را زمینه ساز انتفاع هر چه بیشتر آحاد جامعه و رشد و توسعه روزافزون دانست و ابراز امیدواری کرد که با آغاز به کار دولت دوازدهم، ارتباط و همکاری تنگاتنگ این دو مجموعه بیش از پیش گسترش یابد.
مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی نیز در این نشست صمیمی، با قدردانی از حضور مشاورعالی و مدیرکل حوزه استاندار، هم چنین مدیرکل و کارشناسان روابط عمومی استانداری در صداوسیمای مرکز استان، یکی از موهبت های این خطه را برخورداری از استانداری دانست که خود فردی رسانه ای و آگاه به حوزه رسانه و اطلاع رسانی و پیگیر امور مربوط به این عرصه است.
«امیرهوشنگ آذردشتی» از مهندس «صالحی» استاندار به عنوان یکی از نعمات و سرمایه های استان یاد کرد و رسالت اصلی صدا و سیما را نیز ایفای نقش موثر به عنوان زبان گویای نظام اسلامی، معرفی و گزارش عملکرد مجموعه نظام و دولت و کمک به توسعه و پیشرفت جامعه برشمرد. وی افزود: حتی در بیان نقدها و تهیه برنامه های چالشی نیز تأکید داریم که همیشه نکات مثبت، ذکر و سپس نقائص موجود با نگاه سازنده و رویکرد حل مسئله مطرح شود.
وی رویکرد صداوسیما به ویژه در حوزه استان خراسان شمالی را اجتناب از سیاه نمایی و مچ گیری احتمالی توصیف کرد و گفت: با وجود تکثر رسانه ای موجود در شرایط کنونی، این رسانه هم چنان جایگاه خود را بین مردم حفظ کرده و اعتماد مخاطبان به اخبار صدا و سیما ازجمله در انتخابات سال جاری حائز اهمیت بوده است. وی با افزودن این که همکاری رسانه و مدیران اجرایی به توسعه استان کمک شایان توجهی می رساند، تصریح کرد: مجموعه صداوسیمای خراسان شمالی تمام قد در خدمت تحقق این هدف است.
در پایان این نشست، خبرنگاران و دست اندرکاران خبرگزاری صداوسیما در استان تجلیل شدند./
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار