علی اکبر طهماسبی ؛
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در راستای برون‌سپاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری فراخوان واگذاری مجتمع‌های فرهنگی، هنری به بخش خصوصی در استان از نوزدهم مردادماه امسال منتشر شد.
کد خبر: ۴۷۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 14 August 2017

به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،علی اکبر طهماسبی گفت: این اداره کل در نظر دارد نسبت به واگذاری مجتمع فرهنگی هنری شهرستانهای مانه و سملقان، فاروج(تیتکانلو)، جاجرم و گرمه به صورت واگذاری مدیریت اقدام نماید.

وی افزود: کلیه افراد حقیقی و حقوقی غیر دولتی دارای صلاحیت فنی و اخلاقی و دارای مجوز فعالیت از مراجع قانونی می توانند تا تا پایان ساعت اداری ٢٦ مردادماه امسال برای بازدید از مجتمع ها و دریافت فرم ها به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های مذکور مراجعه کنند.

وی ادامه داد: همچنین افراد متقاضی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی khsh.farhang.gov.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ٠٥٨٣٢٢٤٤٤٢٠ تماس بگیرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل خاطرنشان کرد: واگذاری مجتمع های فرهنگی هنری به منظور برون سپاری، کاهش تصدی گری، بهبود ارائه خدمت به اصحاب فرهنگ و هنر و جلب مشارکت بخش غیر دولتی و مصالح عامه از طریق فراخوان و آگهی، با رعایت قوانین فرا دستی و به استناد ماده ٢٤ قانون مدیریت خدمات کشوری صورت می گیرد.

وی ادامه داد: تاکنون ٥ مجتمع فرهنگی و هنری در استان خراسان شمالی به بخش خصوص واگذار شده که امسال این واگذاری به ٧ مورد افزایش خواهد یافت.

گفتنی است؛ آدرس مجتمع های فرهنگی هنری در فراخوان منتشر شده به شرح ذیل می باشد:

١- مانه و سملقان، خ پاسداران ، مجتمع فرهنگی و هنری اندیشه

٢- فاروج ، شهر تیتکانلو، مجتمع فرهنگی و هنری یاس

٣- جاجرم، خ شهید بهشتی، مجتمع فرهنگی هنری شهید مطهری

٤- گرمه، میدان ارشاد، مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار