مشاور عالی و مدیر کل حوزه استاندار؛
مشاور عالی و مدیرکل حوزه استانداری خراسان شمالی گفت:برگزاری برنامه های هفته دولت فرصت خوبی برای پاسخگویی وبیان دستاورد های دولت به مردم است.
کد خبر: ۴۷۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 15 August 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ؛مهرداد ابراهیمی در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام دولت بخصوص شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت بر لزوم برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر برنامه ها تأکید کرد و افزود:باید با برنامه ریزی دقیق و منظم بتوانیم عملکرد دولت در 4 سال گذشته را برای مردم تبیین کنیم.
وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه باید بحث افتتاح پروژه های عمرانی با جدیت پیگیری شود، تصریح کرد:افتتاح این پروژه های عمرانی گام مهمی در جهت توسعه بیشتر استان است ضمن اینکه می توان با رفت و آمد مسوولان و مدیران به روستاهای استان شور و شعف را نیز به جامعه تزریق کرد.
وی در ادامه بیان کرد:نتیجه رفت و آمد بیش از 160مدیر به استان در سال گذشته کسب رتبه اول در بخش بودجه جاری، عمرانی و... بود لذا برگزاری این برنامه ها در هفته دولت بهترین فرصت برای قدردانی از مدیرانی است که در طول سال خدمات قابل توجه ای ارائه داده اند.
ابراهیمی با بیان اینکه برنامه های هفته دولت باید با محوریت مردم برگزار شود، خاطرنشان کرد:با برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای دولت توسط دستگاه های اجرایی و حضور مردم ، مدیران و رسانه های محلی می توان از این فرصت برای پاسخگویی به ابهامات و پرسش های مردم و رسانه ها در جهت اقناع افکار عمومی نیز بهره گرفت.
وی با اشاره به نقش خبرنگاران در انعکاس اخبار و گزارشات به مردم، گفت:مدیران باید ارتباط قوی و شفاف با رسانه های گروهی داشته باشند چرا که مردم انتظار انعکاس اخبار به صورت شفاف و دقیق را دارند .
وی اظهار داشت:همچنین برنامه ریزی برای حضور مدیران جهت تشریح و بیان عملکرد و فعالیت های حوزه خود در صداو سیمای استان نیز باید صورت گیرد که هدف از این کار باید رضایتمندی مردم و ارایه خدمات دولت باشد.
ابراهیمی با تاکید بر برگزاری باشکوه تر برنامه های هفته بزرگداشت دولت، افزود:در برگزاری باشکوه تر برنامه های هفته دولت باید مشارکت مردم و کارمندان دستگاه های اجرایی نیز لحاظ شود لذا تمام دستگاه های اجرایی می توانند از تمام توان و ظرفیت اداری خود استفاده کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: هفته دولت بهترین زمان جهت معرفی عملکرد دستگاههای اجرایی به مردم است که روابط عمومی های دستگاههای اجرایی باید از این فرصت به نحو احسن استفاده  کنند.
علی اصغر ایزدی اظهار داشت:خدمات دولت باید متناسب با شان و جایگاه آن برای مردم معرفی و تبیین شود ضمن اینکه تاکنون دستور العمل و کلیات برگزاری برنامه های هفته دولت به تمام فرمانداری ها ارسال شده است.
وی با تاکید بر اینکه باید برنامه های هفته دولت با رویکرد اجتماعی و جامعه محور صورت گیرد، ادامه داد:در روند برگزاری برنامه های هفته دولت حضور مدیران و مسوولان در جمع مردم ضروریست.
وی خاطرنشان کرد:پاسخگویی مدیران و مسئولان به مردم، پرهیز از هزینه های اضافی در اجرای برنامه ها، همایش ها و نمایشگاه ها، بهره گیری از رسانه های محلی، صداوسیما، فضای مجازی برای انعکاس اخبار هفته دولت، و برگزاری نشست های خبری با اصحاب رسانه از اهم برنامه های هفته دولت خواهد بود.
گفتنی است در ادامه این جلسه هریک از کمیته های ذیل ستاد بزرگداشت هفته دولت به بیان برنامه های پیشنهادی خود جهت برگزاری بهتر برنامه ها پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار