احمد زیبایی :
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: نمایشگاه کتاب شیروان در پی استقبال کم نظیر مردم و علاقمندان به کتاب تا ٤ شهریور تمدید شد.
کد خبر: ۴۸۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴ 19 August 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  ؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: این نمایشگاه که از ١٠مرداد در محل ساختمان قدیم اداره هلال احمر واقع در میدان انقلاب آغاز به کار کرده بود در پی استقبال کم نظیر مردم و علاقمندان به کتاب تا چهار شهریور تمدید شد.

احمد زیبایی هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب را افزایش سطح آگاهی و دانایی جامعه ، دسترسی آسان و ارزان به کتاب، عرضه تازه های حوزه چاپ و نشر به علاقمندان، افزایش سرانه مطالعه در شهرستان و امکان دسترسی علاقمندان به موضوعات مختلف و متنوع عنوان کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه حدود یکهزار عنوان کتاب با موضوعات مذهبی، علمی، ادبی، کودک و نوجوان، رمان ، تاریخی ، مشاوره و روانشناسی و ... با تخفیف ٥٠ درصد در معرض دید و انتخاب مراجعان قرار دارد .

شایان ذکر است؛ این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان و با همکاری انتشارات داریوش از تهران برپا و همه روزه از ساعت ٩ تا ٢١ جهت بازدید علاقمندان دایر می باشد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار