معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت:ارائه آموزش‌های لازم برای رانندگان و مردم و بحث فرهنگ سازی ارتقای ایمنی و استفاده از فن آوریهای نوین از جمله مهمترین مسائل مرتبط به موضوع ایمنی راه هاست که باید مورد توجه قرار گیرند.
کد خبر: ۴۸۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷ 21 August 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ؛محمد حسین علی نیا در کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه های  استان اظهار داشت: باید با تولید برنامه های آموزشی، فرهنگی و تربیتی نگاه مردم را به این سمت و سو جلب کرد که تنها حضور پلیس نباید آنها را از انجام تخلف بازدارد این برنامه ها می تواند در قالب ساخت کلیپ های آموزشی یا انیمیشن باشد که تاثیر زیادی بر رفتار و نگاه مردم در بحث پیشگیری از حوادث را خواهد داشت.
وی ادامه داد: فرهنگ سازی موثرترین راه برای کاهش حوادث ترافیکی است و لازمه این فرهنگ سازی دغدغه مندی مشترک و تعامل مستمر در بین دستگاه های مرتبط با این امر است.
وی خاطرنشان کرد:ب ساخت برنامه هایی در راستای اعمال قوانین راهنمایی و رانندگی و اصلاح نقاط حادثه خیز می توان آمار تلفات جاده ای و درون شهری را کاهش داد.
علی نیا تصریح کرد:با توجه به اینکه در اوج زمان سفرهای تابستانی هستیم باید تمهیدات لازم همراه با اعمال قانون صورت گیرد تا به تبع آن بتوانیم آمار تصادفات را کاهش دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار