رئیس کل دادگستری از دستگیری دومین متهم پرونده اختلاس 47 میلیاردی خبر داد
معاون شعبه یکی از بانک های بجنورد در خصوص اختلاس 47 میلیاردی از شعبه محل کارش به عنوان دومین متهم دستگیر شد و به عنوان همدست اختلاس کننده در حلقه قانون قرار گرفت.
کد خبر: ۴۸۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶ 23 August 2017
معاون شعبه یکی از بانک های بجنورد در خصوص اختلاس 47 میلیاردی از شعبه محل کارش به عنوان دومین متهم دستگیر شد و به عنوان همدست اختلاس کننده در حلقه قانون قرار گرفت. به گفته عالی ترین مقام قضایی استان، پرونده دارای ابعاد مختلفی است و متهم تا امروز به اختلاس 47 میلیارد ریال و به یک نفر همدست خود اقرار نموده است. حجت الاسلام «قدرتی» با اشاره به این که دادستان در اجرای قانون و دستگیری متهم حضور داشته است گفت: رئیس شعبه مورد نظر در حین جابه جایی وجوه از حساب های چند پزشک، متهم را مورد شناسایی قرار داد. این مقام قضایی از جزئیات جدید این پرونده خبر داد و گفت: اموال منقول و غیر منقول متهم، بلافاصله مورد شناسایی و توقیف قرار گرفت. رئیس کل دادگستری به بیان نحوه شناسایی پرداخت و گفت: پس از این که توسط بازرسان، رئیس بانک متوجه کسری مبالغ شعبه شد متهم به اختلاس را شناسایی و به مقام قضایی معرفی کرد. این مقام قضایی به سابقه این اختلاس پرداخت و گفت: شروع جرم از سال گذشته بوده و متهم با استفاده از رمزهای جعلی و جابه جایی مبالغ بین بانکی حساب حسابداران بانک به اختلاس اقدام می کرده است. وی تصریح کرد: مأموران قانون، صبح روز گذشته در حضور دادستان، متهم اصلی و سپس همدست او را دستگیر کردند.
وی خاطرنشان کرد: بررسی های اولیه حاکی از اختلاس مبلغ 47 میلیارد ریال است اما احتمال افزایش این مبلغ وجود دارد./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار