دیدار استاندار خراسان شمالی با خانواده پزشک شهید و کارمند جانباز؛
مگر می شود هفته دولت باشد، روز پزشک و کارمند را هم داشته باشیم و به یاد شهدا و ایثارگران کارمند و پزشک نبود؟ دیدارهای عصر جمعه استاندار خراسان شمالی هم با همین نیت و ترکیب انجام شد.
کد خبر: ۴۸۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 26 August 2017
به گزارش اداره تابناک خراسان شمالی از استانداری ، مقام عالی دولت تدبیر و امید در استان که خود از خانواده بزرگ رزمندگان ایثارگر است، در ادامه دیدارهای صمیمی خود با خانواده های شهدا و ایثارگران، بی مناسبت ندیده بود که با دو خانواده شهید و ایثارگر از اقشار جامعه پزشکی و کارمندی دیدار و گفت و گو داشته باشد. از همین رو، «محمدرضا صالحی» به اتفاق شماری دیگر از مدیران استان، ابتدا به دیدار خانواده پزشک شهیدی شتافتند و سپس با کارمندی جانباز و خانواده اش دیدار کردند.
استاندار خراسان شمالی عصر جمعه ابتدا مهمان خانواده شهید «مهدی نودهی» شد؛ پزشک متخصص جانبازی که دو سال پیش به کاروان عظیم شهدا پیوست. در ادامه هم جانباز 40 درصد «عباس عباس زاده هاشمی»، کارمند بیمارستان ثامن الائمه(ع) تأمین اجتماعی بجنورد و خانواده اش بودند که میزبان مقام عالی دولت تدبیر و امید در استان شدند.
مهندس صالحی در این دیدارها بیشتر شنونده بود تا گوینده؛ کوتاه و شیوا خاطرات و اشاراتی از دوران حضور خود در جبهه گفت؛ ضرورت تجلیل و تکریم همیشگی خانواده بزرگ ایثار و شهادت را به تأکید و تصریح، یادآور شد و پای درددل میزبانان صمیمی خود نشست.
همسر شهید نودهی هم از خصائص او گفت و مرارت هایی که سال ها با جانبازی 70 درصدی اش تحمل کرد؛ یعنی از زمان عملیات بیت المقدس 8 تا یازدهم تیرماه 94 که به دیدار معبودش شتافت. هرچند او هرگز اجازه نداد ناتوانی جسمی پس از مجروحیت شدید، بر اراده اش غلبه کند. تحصیلاتش را آن قدر ادامه داد که رادیولوژیست شد. همسر شهید تأکید داشت که دو یادگار این شهید، علیرضا و الهه هم با همین روحیه و پشتکار بزرگ شده اند اگر چه روزگار اکنون پس از رفتن پدر، برای آن ها سخت می گذرد.
کارمند ایثارگر و جانباز، عباس عباس زاده هاشمی هم که سال 61 در حوالی سومار در جبهه های غرب به این افتخار نائل آمد، با 40درصد مجروحیت و جانبازی، به بیان خاطراتی پرداخت که برای استاندار هم بسیار آشنا می نمود؛ خاطراتی که با توضیحات مهندس صالحی و مرور مشترک سختی ها و شیرینی های آن ایام کامل تر هم شد؛ روزهایی که برای نسل انقلاب و جنگ، به دفاعی مقدس در راه دین و میهن تبدیل شده بود. این جانباز 50 ساله اکنون با همسر و تنها دخترش، خدمت به مردم در بیمارستانی در مرکز استان را انتخاب کرده است.
دیدارهای عصر جمعه استاندار و هیئت همراه او، بار دیگر بوی ایثار و عطر شهادت را، در هفته دولت دیگری در کوچه های شهر پراکند و بهانه ای شد برای یک یادآوری بزرگ؛ یاد آوردن این که همگان باید قدردان آن هایی باشیم که از همه وجود خود گذشتند تا «آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت» را برای همه ایرانیان به ارمغان آورند. یادشان جاودان و راهشان پر رهرو باد./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار