استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه دوران ایران هراسی به پایان رسیده گفت: ایران اسلامی با رشادت‌های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس٬ وجبی از خاک خود را به دشمنان نداد.
کد خبر: ۴۹۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 23 September 2017
محمدرضا صالحی صبح امروز در آغاز هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم که به ایران اسلامی، اتهام تروریستی می‌زنند در حالی که ایران بیشترین ضربه را از تروریسم بین الملل و تروریسم داخل خورده است.

وی ضمن اشاره به دفاع ایران از حقوق بشر افزود: به ایران اسلامی اتهام مقابله با حقوق بشر می‌زنند و این در حالی است که جایزه صلح نوبل را به کشوری می‌دهند که برای دفاع از حقوق بشر اقدام به نسل‌کشی و کشتار مسلمانان می‌کند.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: ایران با اقتدار را٬ متهم به خشونت و جنگ طلبی می‌کنند در حالی که امام خمینی (ره) در سال 57 و بعد از انقلاب اسلامی فرمودند نیازی به جنگ نداریم و وزارت جنگ را به وزارت دفاع تبدیل کردند.

صالحی در ارتباط با اقتدار رزمندگان در جنگ تحمیلی بیان داشت: ایران اسلامی با رشادت‌های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس٬ وجبی از خاک خود را به دشمنان نداد.

وی با بیان اینکه امروز افتخار می‌کنیم که ایران هراسی به ایران نیازی تبدیل شده است و برای اینکه صلح در منطقه برقرار شود باید ایران دخالت کند. امروز ایران مقتدرترین نظام سیاسی دنیا است، افزود: کشور جهموری اسلامی ایران بر اساس مبانی دینی  اداره می‌شود و مدافع مظلومان جهان هستیم و مستکبران را از سر راه بر می‌داریم.

استاندار خراسان شمالی در پایان به اهمیت نقش رهبری در ثبات و عزت ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان با حادثه مجلس شورای اسلامی نیز نتوانستند به اهداف خودشان که ایجاد رعب و وحشت در مردم است برسند. عزت ایران اسلامی٬ در دیپلماسی سیاسی و با پشتوانه نظامی و با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری حفظ شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار