استاندار خراسان شمالی با اظهار گلایه نسبت به‌سرعت کم در رسیدگی به مشکلات زلزله‌زدگان شهری بجنورد نسبت به رفع این مشکلات به‌خصوص در منطقه گلستان شهر تأکید کرد.
کد خبر: ۴۹۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 24 September 2017
محمدرضا صالحی بعدازظهر شنبه در جلسه شورای اداری خراسان شمالی اظهار کرد: بانک‌های عامل اقدامات خود در خصوص ابلاغ اعتبارات زلزله را سرعت دهند.

صالحی با اظهار گلایه نسبت به روند کند رسیدگی به مشکلات زلزله‌زدگان در بخش شهری، تصریح کرد: این مشکلات در آستانه ورود به فصل سرما همچنان باقی است.

وی عنوان کرد: به‌ویژه در منطقه گلستان شهر بجنورد که ضرورت دارد مدیران شهری سریع‌تر این مشکلات را احصاء و در جهت رفع آن تلاش کنند.

وی بابیان اینکه زمان جذب اعتبارات نقدی تا پایان هفته جاری تعیین‌شده است، از مدیران خواست تا زودتر اعتبارات حوزه فعالیت خود را جذب کنند.

استاندار خراسان شمالی افزود: در بخش اعتبارات تملک دارایی و قسمت مربوط به اسناد ۹۹.۵ درصد این اعتبارات جذب شد و در این خصوص فقط دو دستگاه به‌صورت عمده کم‌کاری کردند که در جای خود علت آن رسیدگی خواهد شد.

صالحی همچنین در این جلسه که با محوریت تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: روند کار تعمیر به‌جای تعویض است اما در برخی مواقع برای سرعت بخشی به امور باید از دیگر اعضای گروه هم استفاده کرد.

وی کمک به تحقق رشد و توسعه، ایجاد محیطی همراه با آرامش برای کمک به جذب سرمایه، برنامه‌ریزی برای افزایش اشتغال، افزایش نقش‌آفرینی زنان در رده‌های مدیریتی، رعایت حقوق اقوام مذاهب و اقلیت‌ها، توجه به نقش سازمان‌های مردم‌نهاد، توسعه مناطق مرزی، ساماندهی ورزش استان، تقویت مشارکت سیاسی و تعامل مناسب با تمام احزاب طرفدار نظام، حمایت از اقتصاد هنر و غیره را ازجمله انتظارات خود از معاونت سیاسی و اجتماعی در ادامه برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه از خدمات محمدتقی ایرانی به‌عنوان معاون پیشین استاندار خراسان شمالی تقدیر به عمل آمد و مهرداد ابراهیمی به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار معارفه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار