سرپرست شهرداری بجنورد بابیان اینکه در اختصاص فضا برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی محدودیتی نداریم، گفت: فقط نباید سبب ترافیک و ایجاد کندی عبور و مرور وسایل نقلیه شود.
کد خبر: ۴۹۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 26 September 2017
محسن تیمور زاده اظهار کرد: هرساله به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و صفر ایستگاه‌های پخش نذورات و محصولات فرهنگی در سطح شهر برپا می‌شود.

تیمور زاده با اشاره به اختصاص فضا به هیئت‌های مذهبی و متقاضیان برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تصریح کرد: در این خصوص شهرداری محدودیتی ندارد و فقط نباید این ایستگاه‌ها سبب ترافیک و ایجاد کندی عبور و مرور وسایل نقلیه شود و تردد عابران پیاده شود.

وی افزود: در هر مکان که مورد تائید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی باشد، ایستگاه‌های صلواتی می‌توانند راه‌اندازی شوند و شهرداری نیز بنا بر وظایف خود نسبت به ساماندهی، بهداشت و نظافت آن مسئولیت دارد.

سرپرست شهرداری بجنورد با تأکید بر اینکه شهرداری فقط در موضوع مکان‌یابی ایستگاه‌های صلواتی ورود پیدا می‌کند، گفت: در سایر موارد دخالتی نداریم و صدور مجوزهای لازم بر عهده سایر نهادهای فرهنگی است.

تیمور زاده افزود: در ایام محرم امسال نیز همانند سال‌های گذشته شهرداری نسبت به سیاه‌پوش کردن شهر و نصب پرچم‌های محرم در میدان‌های اصلی شهر اقدام کرده است.

وی عنوان کرد: همچنین معابر عمومی منتهی به مکان‌های مذهبی و حسینیه‌ها به‌صورت ویژه لکه‌گیری، مرمت و آسفالت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار