فرماندار جاجرم بر ضرورت ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای این شهرستان تأکید کرد و گفت: ضرورت دارد با تمهیدات لازم از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۵۰۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 03 October 2017
علی‌اکبر محبی بابیان اینکه اولویت اصلی دولت ایجاد اشتغال و تولید است، اظهار کرد: بخشداران برای رونق اشتغال در روستاها تلاش و همچنین از ظرفیت نخبه‌ها استفاده کنند تا شاهد مهاجرت به شهرها نباشیم.

محبی ایجاد اشتغال پایدار برای روستاییان را مهم‌ترین اقدام برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: چنانچه اشتغال مناسب برای امرار و معاش روستاییان وجود داشته باشد قطعاً از مهاجرت آنان به شهرها جلوگیری می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه مهاجرت کنندگان از روستاها افزایش‌یافته، ضرورت دارد طرح راهبردهای اقتصادی از سطح بخش‌ها و روستاها آغاز شود.

این مسئول تصریح کرد: شهرستان جاجرم جزو مناطقی محسوب می‌شود که روستاهای خشکی را دارد ازاین‌رو نیازمند توجه بیشتر بخشداران است.

فرماندار جاجرم تأکید کرد: بخشداران راهبردهای اقتصادی را در سطح بخش‌ها داشته باشند چراکه از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مسائل در بخش‌ها محسوب می‌شود.

محبی گفت: با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی که در روستاها وجود دارد، چنانچه مشکل اشتغال رفع شود می‌توان علاوه بر ایجاد اقتصاد پایدار برای روستاییان، به سمت توسعه اقتصادی نیز پیش برویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار