استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه‌های دولتی در ابتدا هزینه‌ای را صرف اجرای پروژه می‌کنند و بعد شاهد مشکلاتی در روند اجرای پروژه هستیم که ضرورت آگاهی مدیران در این امر احساس می‌شود.
کد خبر: ۵۰۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 03 October 2017
محمدرضا صالحی بعدازظهر دوشنبه در نشست شورای آموزش‌وپرورش خراسان شمالی با اشاره به مشکلاتی که این نهاد با اوقاف در خصوص زمین مدرسه‌ای در اسفراین به وجود آمده است، اظهار کرد: این مشکل در بیشتر دستگاه‌های دولتی وجود دارد که پیش از شروع پروژه نسبت به آن آگاهی کامل ندارند.

صالحی تصریح کرد: بعد از هزینه اعتبارات برای پروژه‌ای و نیز ایجاد توقع و انتظار در مردم از سوی یک دستگاه دولتی اما در روند اجرای پروژه مشکلاتی به وجود می‌آید که پیشرفت آن را متوقف می‌کند.

وی بابیان اینکه هیچ پروژه نیمه‌تمام در استان نباید به‌صورت متوقف باقی بماند بر ضرورت ادامه ساخت ساز این مدرسه که هم‌اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، تأکید کرد.

وی عنوان کرد: به خاطر بدهی نباید پروژه‌ای را متوقف کرد و این مدرسه نیز عملیات عمرانی آن باید تکمیل شود ضمن اینکه بدهی آن به اوقاف با رایزنی و تقسیط پرداخت خواهد شد.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی همچنین در این نشست بر تعلیم دانش آموزان و هدایت آنان به سمت مهارت‌آموزی و حرفه‌آموزی در آموزش‌وپرورش تأکید کرد و گفت: در این بخش، ارتقای کیفیت آموزشی در معلمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

صالحی افزود: مسائل در آموزش‌وپرورش باید ریشه‌ای حل شود و در اجرای دستورالعمل و برنامه‌های نباید سلیقه‌ای عمل کرد.

وی بر هماهنگی بین دستگاهی برای پیش برد اهداف آموزش‌وپرورش تأکید کرد و در خصوص مشکلاتی که دانش آموزان استثنایی استان با آن مواجه هستند گفت: باید باهدف پیشگیری، کار پژوهشی و بررسی نقش جغرافیا در بروز معلولیت انجام و نیز دانش آموزان با نیازهای ویژه شناسایی و آموزش آنان پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار