فرمانده انتظامی خراسان شمالی از افزایش ۱۱ درصدی پرونده جرائم در استان خبرداد و گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، ۳۷۹۲۵ پرونده در جرایم مختلف تشکیل شده که نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۵۰۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 04 October 2017
سردار علیرضا مظاهری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان خراسان شمالی اظهار داشت: امنیت یکی از نعمت‌های بی بدیل خداوند است و امروز امنیت استان٬ نتیجه تعامل خوب بین رسانه و روابط عمومی‌ها با پلیس است.

وی افزود: در 6 ماهه نخست امسال، 37925 پرونده در جرائم مختلف تشکیل شده که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است. هم‌چنین 11 فقره قتل که 9 مورد آن مربوط به سال جاری و 2 مورد آن در سال‌های گذشته بوده٬ شناسایی و کشف شد.

فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی تصریح کرد: در حوزه مبارزه با سرقت٬ 2813 مورد پرونده داشتیم که در مقایسه با سال گذشته 2 درصد کاهش داشته و 1280 سارق دستگیر و تحویل مراجع قضایی و قانونی شدند.

سردار مظاهری ادامه داد: 586 فقره پرونده جعل و کلاهبرداری کشف و 371 سارق در این زمینه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. هم‌چنین در بخش اختلاس و زمین‌خواری 27 نفر دستگیر شدند.

وی بیان داشت: 9 پرونده شاخص جعل و کلاهبرداری٬ 9 پرونده مبارزه با سرقت٬ 8 پرونده شاخص عملیات ویژه و 1 پرونده شاخص اداره مبارزه با جرایم اقتصادی در زمینه پرونده‌های شاخص در پلیس آگاهی داشتیم.

رئیس پلیس استان خراسان شمالی افزود: پل ارتباطی مردم با پلیس از طریق 18 خط تلفن صورت می‌گیرد و در این بازه زمانی٬ 119281 مورد تماس تلفنی داشتیم که در مقایسه با سال گذشته 5 درصد افزایش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار