معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی گفت: متقاضیان دریافت گذرنامه برای سفر اربعین حسینی باید کارت هوشمند پایان خدمت و یا معافیت داشته باشند.
کد خبر: ۵۰۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 04 October 2017
سرهنگ علی موسی‌زاده با تشریح آخرین وضعیت مشمولان نظام وظیفه در خراسان شمالی اظهار داشت: دانشجویانی که در مهرماه سال 96 سال‌های قانونی تحصیل آنها به پایان رسیده است و هنوز نتوانستند فارغ‌التحصیل شوند باید با مراجعه به معاونت آموزش دانشگاه مربوطه، درخواست کمیسیون موارد خاص کرده و پس از مجوز وظیفه عمومی، مجاز به ادامه تحصیل جهت فراغت از تحصیل هستند.

وی در این زمینه افزود: اگر دانشجویان در کمسیون موارد خاص طرح موضوع نکنند و یا با درخواست آن‌ها موافقت نشود٬ از تاریخ خاتمه معافیت تحصیلی وارد غیبت شده و ضمن اینکه شرایط ادامه تحصیل را از دست می‌دهند، با سه ماه اضافه خدمت نیز روبه‌رو می‌شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: با توجه به فرصت ایجاد شده و عفو اضافه خدمت مشمولانی که تا 22 بهمن ماه خود را جهت اعزام به خدمت معرفی نمایند و در نخستین تاریخ اعزام تعیین شده به خدمت اعزام شوند، توصیه می‌شود مشمولان غایب این فرصت را از دست نداده و جهت ثبت درخواست اعزام به یکی از دفاتر پلیس+10 مراجعه کنند.

موسی‌زاده با اشاره به ضوابط دریافت گذرنامه برای متقاضیان سفر اربعین اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی افرادی که کارت پایان خدمت و معافیت هوشمند ندارند، سریعا با مراجعه به دفاتر پلیس +10 درخواست تعویض کارت خود را ثبت کنند. در غیر این صورت، به منزله مشمول غایب تلقی شده و از خروج آنها از کشور ممانعت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار