امام‌جمعه بجنورد گفت: امروز در مقابل رفتارهای تند و جدی آمریکا و استکبار جهانی سیاست لبخند جواب نمی‌دهد.
کد خبر: ۵۰۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 14 October 2017
حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بجنورد که در محل مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر کشور علاوه بر گرگ‌های بیرونی در مقابل موریانه‌های داخلی نیز قرارگرفته که ارزش‌های نظام همچون عزاداری‌ها را مورد هدف قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: گرگ‌های جهانی برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی از هیچ اقدامی دست برنمی‌دارند چراکه زیادی خواه و سیر نشدنی هستند.

ضرورت برخورد تهاجمی با دشمن

وی بابیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی همواره به بهانه‌های مختلف برای ایران مشکل ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: ترحم و لبخند سیاست اشتباهی است، بلکه در مقابل آن‌ها باید به‌صورت تهاجمی عمل کنیم.

امام‌جمعه بجنورد بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که آمریکا پیش می‌آورد زمان تهاجم و حمله فرارسیده است، ازاین‌رو وزارت خارجه در برابر دشمنان کشور محکم‌تر ایستادگی کند.

حجت‌الاسلام یعقوبی اظهار کرد: برای نابودی گرگ‌های درنده‌ای همچون ترامپ هوشیاری مسئولان کشور لازم است.

وی بابیان اینکه ایران همیشه پیروز بوده است، مطرح کرد: قطعاً دشمنان نمی‌توانند درخت تنومند نظام اسلامی را از پای درآورند چراکه ریشه این درخت محکم بوده و دشمنان آرزوی سرنگونی نظام جمهوری اسلامی را به گور خواهند برد.

حماسه‌ای پرشور در ۱۹ مهر

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در بخشی دیگر از سخنان خود به حماسه‌آفرینی مردم خراسان شمالی در ۱۹ مهرماه سال ۹۱ اشاره کرد و گفت: این سفر تاریخی برکات بسیاری برای استان به همراه داشته که همچنان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام یعقوبی همچنین با اشاره به کلنگ زنی مسجد جامع بجنورد، بیان کرد: به‌منظور ساخت این مسجد ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سفر رهبری اختصاص‌یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار