مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تقاضای استفاده از ناوگان حمل نقل جاده‌ای برای سفر به سایر نقاط کشور در خراسان شمالی بسیار کم است.
کد خبر: ۵۰۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 16 October 2017
علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: به علت تقاضای کم مردم خراسان شمالی به‌منظور استفاده از ناوگان‌های حمل‌ونقل جاده‌ای در حال حاضر فقط برای پنج نقطه از کشور ناوگان وجود دارد.

بدیعی مقدم بابیان اینکه در حال حاضر برای مسیرهای گرگان، تهران، کرج، مشهد و اصفهان ناوگان حمل‌ونقل وجود دارد، افزود: مسافران می‌توانند برای سفر به شهرهایی که از مسیر این پنج نقطه عبور می‌کند، استفاده کنند.

وی بابیان اینکه بر اساس تقاضا ناوگان حمل‌ونقل گذاشته می‌شود، افزود: چنانچه طی هفته یک نوبت تقاضا برای سفر به استان‌های دیگر وجود داشته باشد قطعاً ناوگان برای سرویس‌دهی گذاشته می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی در صورت وجود تقاضا توانایی ارائه سرویس به تمام نقاط کشور را دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی بیان کرد: با توجه به اینکه تقاضا برای سفر به خراسان جنوبی وجود دارد به‌زودی برای بیرجند ناوگان گذاشته می‌شود.

بدیعی مقدم همچنین هوشمند سازی سیستم حمل‌ونقل جاده‌ای استان را از عوامل کاهش حوادث برشمرد و افزود: جاده‌های استان به ۴۵ دستگاه تردد شمار برخط تجهیز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار