قطع شدن آب مصرفی حدود 40 واحد دامداری مستقر در حاشیه جاده دهنو-سروستان باعث ناراحتی و اعتراض این گروه از تولیدکنندگان بخش خصوصی شده است.
کد خبر: ۵۱۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 17 October 2017
تابناک فارس به نقل از سروستان ما:به دنبال اختلافات آبفای شهری با آبفای روستایی شهرستان سروستان از حدود دو هفته پیش تاکنون، آب مصرفی حدود 40 دامداری  مستقر در حاشیه جاده دهنو-سروستان قطع شده و این مساله باعث مشکلات فراوانی برای تولیدکنندگان این بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ شده است.



براساس اخبار دریافتی، این چهل واحد تولیدی دارای پروانه اشتراک آب از آبفای روستایی می باشند که به دلیل کمبود آب شرب روستایی، آبفای شهری سروستان، آب مورد نیاز واحدهای تولیدی فوق الذکر که بیشتر آنها تولید کننده گوشت، شیر و ماکیان می باشد  متقبل شده است اما بنابر دلایل نامعلوم طی 15 روز گذشته آب مصرفی آنان قطع می باشد.



شنیده ها حاکی از آن است که طی دو هفته گذشته و با پیگیری این گروه از دامداران و با پا در میانی فرمانداری روزانه یا یک روز در میان در حد یکی دو ساعت انشعاب آب این چهل دامداری و مرغداری وصل  و سپس قطع می شود.



حال باید دید مدیران ارشد شهرستانی و استانی چه اقداماتی در جهت حل این مشکل که این واحدهای تولیدی را در معرض تعطیلی قرار داده، انجام خواهند داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار