امام‌جمعه بجنورد گفت: برنامه‌های آمریکا با تمام سرمایه‌گذاری‌های گسترده در یمن، بحرین، عراق و سوریه نقش بر آب‌شده چراکه ایران توانست فتنه‌های آمریکا در خاورمیانه را خنثی کند.
کد خبر: ۵۱۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 21 October 2017
حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بجنورد که در محل مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: طی هفته گذشته سخنانی از رئیس‌جمهور آمریکا شنیدیم که برخاسته از هوچی گری بود.

حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: عربده‌های ترامپ سبب تنهایی آمریکا درصحنه بین‌المللی شد چراکه حتی ضد انقلابیون هم نسبت به این سخنان واکنش نشان دادند و کسی از سخنان رئیس‌جمهور آمریکا حمایت نکرد.

وی بابیان اینکه مردم منطقه امروز به یک آگاهی فراگیر دست پیداکرده‌اند، تصریح کرد: امروز روز اقتدار و سیاست پخته ملت ایران اسلامی و حکمت حکیمانه رهبری است.

وی عنوان کرد: آمریکا که خود را در اوج قدرت و یک ابرقدرت درصحنه بین‌المللی می‌داند اما به اقتدار نظام اسلامی اقرار کرد و سخنان ترامپ نشان‌دهنده نگرانی‌اش از قدرت ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های گسترده آمریکا در خاورمیانه و کشورهای یمن، بحرین و غیره گفت: آمریکا با تمام این اقدامات نتوانست برنامه‌های خود را در جهت منزوی شدن کشور ما اجرایی کند چراکه ایران اسلامی توانسته است فتنه‌های جهانی آمریکا را در نطفه خفه کند.

وی افزود: رئیس‌جمهور آمریکا حق دارد در هر فرصتی و در سخنان خود به سپاه بتازد اما باید بداند که سپاه فرزند انقلاب است و به‌عنوان یک مجموعه نظامی نیست.

ایران اسلامی دل در پرتو برجام ندارد

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به سخنان اخیر رهبری در جمع نخبگان کشور گفت: جوانان نخبه سرمایه‌های کشور هستند که برای نسل آینده باید آماده مدیریت در رده‌های بالای نظام باشند.

وی اظهار کرد: ما باید موشک‌هایمان را برای دفاع از انقلاب روزبه‌روز آماده‌تر کنیم تا کسی جرات نگاه چپ بر ایران اسلامی را نداشته باشد.

وی بابیان اینکه ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار دارد، عنوان کرد: دل در پرتو برجام نداریم و بنا بر فرموده رهبری، اگر آمریکا بخواهد برجام را پاره کند ما آن را ریزریز خواهیم کرد.

امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل در پی حاکمیت دوگانه هستند، تصریح کرد: می‌خواهند برخی را نسبت به‌نظام بدبین و از آن‌ها در جهت تأمین منافع خود سوءاستفاده کنند.

وی واکنش دولتمردان و مردم را نسبت به سخنان ترامپ، جانانه توصیف کرد و افزود: مسئولان در موضع‌گیری خود، شفاف و محکم حرف زدند که جای تقدیر دارد.

پیاده‌روی اربعین نماد عاشورا و دل‌بستگی به اباعبدالله الحسین(ع) است

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به ثبت‌نام میلیون‌ها نفر برای حضور در کربلا و اربعین حسینی اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین نماد عاشورا و دل‌بستگی مردم به اباعبدالله الحسین(ع) است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی این پیاده‌روی بزرگ را از اثرات جریان فرهنگی عمیقی برشمرد که پایه‌های آن از روز بعد از عاشورا و از سوی زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) پی‌ریزی شده است.

وی عنوان کرد: قیام امام حسین(ع) یک رسانه بزرگ می‌خواست تا عالم‌گیر و فراگیر شود که زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) رسانه کربلا بودند و توانستند صدای مظلومیت شهدای کربلا را در دنیا طنین‌افکن کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار