امام‌جمعه بجنورد بابیان اینکه برخی از مسئولان در برابر خودی‌ها انتقادهای شدید دارند اما در مقابل با دشمن سست می‌شوند، گفت: دولتمردان در مقابل دشمنان موضع‌گیری محکم داشته باشند.
کد خبر: ۵۱۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 28 October 2017
حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بجنورد که در محل آستان مقدس امامزاده سید عباس(ع) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان مواظب باشند چراکه دشمن هرروز در حال برنامه‌ریزی و پیاده کردن نقشه‌ای جدید برای مکر و حیله در برابر کشور ما است.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: آمریکا از سویی سخن از حفظ برجام می‌زند و از سویی دیگر در تلاش است تا مسائل نظامی و موشکی ایران را به مذاکره بکشاند که در این زمینه نباید عده‌ای در داخل کشور، سوژه دست دشمن بدهد.

وی افزود: برخی دولتمردان که در سیاست سررشته‌ای ندارند، اظهارنظرهایی دراین‌باره دارند که باید به سخن رهبری مبنی بر اینکه توان موشکی ایران اسلامی قابل‌مذاکره نیست، توجه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران از مذاکره چهارساله برجام زخم خورد و دیگر این مسیر را تکرار نمی‌کند، عنوان کرد: بر اساس آیات قرآن، تقوا و استقامت دو عامل برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است، بنابراین اگر مقاوم و دین‌دار باشید نقشه‌های دشمن نقش بر آب خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به حدیثی از امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: آدم ترسو کسی است که به خودی‌ها حمله می‌کند اما در برابر دشمن زبانش کوتاه و موضع‌گیری محکم ندارد.

حجت‌الاسلام یعقوبی گفت: برخی مسئولان ما نیز همین‌گونه هستند و در برابر تعدادی دانشجو که با اقدام خود مانع فساد شدند حمله و انتقادهای شدید می‌کنند اما در برابر یاوه‌گویی‌های دشمن با ملایمت رفتار می‌کنند.

وی افزود: مستکبران عالم و در رأس آن‌ها آمریکا در ظاهر ادعای حمایت از حقوق بشر دارند اما در پشت پرده خیانت و حیله‌گری می‌کنند اما امروز می‌بینیم که این خیانت‌ها به نتیجه نرسیده و مکرهای آنان بی‌اثر شده است.

وی بیا بیان اینکه امروز سوریه که در محاصره داعشی ها بود در حال آزادسازی است، اظهار کرد: عراق هم از لوث وجود تکفیری‌های وهابی که با پول حجاز و دخالت آمریکا در حال گسترش ظلم بودند، در حال رهایی است.

هشدار امام‌جمعه بجنورد به مسئولان گردشگری خراسان شمالی

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی، گفت: رهبری در این سفر، گردشگری را یکی از اولویت‌های توسعه استان برشمردند اما اکنون پس از گذشت پنج سال اقدامات مؤثری برای تحقق این امر انجام نگرفته است.

حجت‌الاسلام یعقوبی خطاب به مسئولان گردشگری استان اظهار کرد: بیایید جواب بدهید که طی این پنج سال در این حوزه چه اقداماتی انجام دادید و چه زیرساختی را فراهم کردید.

وی تصریح کرد: در خصوص بازسازی مسجد جامع بجنورد نیز که اعتبار ۸۰۰ میلیون تومانی آن از سوی دفتر رهبری تأمین‌شده است، متأسفانه برخی مسئولان گردشگری کارشکنی و امروز و فردا می‌کنند و اجرای عملیات بازسازی آن را به تأخیر انداخته‌اند.

وی با ابراز گلایه از مسئولان حوزه گردشگری نسبت به اظهارنظر و دخالت در خصوص مسجد جامع بجنورد، عنوان کرد: نامه داده‌اند که از حوزه گردشگری بیرون است و اوقاف اجازه بازسازی دارد اما باز سنگ‌اندازی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: مسئولان حوزه گردشگری سه سال است مسجد انقلاب بجنورد را به‌منظور ساخت سر درب و غیره تکمیل نکرده‌اند و این پرونده کاری آنان است، آن‌وقت در امری که دیگر در حوزه کاری آنان نیست دخالت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه این موضوع یک هشدار جدی به این مسئولان است، عنوان کرد: مسجد جامع را بهتر، محکم‌تر و سریع‌تر خواهیم ساخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار