کد خبر: ۵۱۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 29 October 2017
تابناک / مسئول روابط عمومی ادره کل ورزش و جوانان گیلان روز شنبه در این خصوص به ایرنا گفت : با توجه به انجام رکوردگیری از اعضای تیم ملی وزنه برداری ، حضور یک وزنه بردار گیلانی در ترکیب تیم ملی برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان مسجل شد.
 
سعید علیپور افزود: بر این اساس ، علیرضا سلیمانی از استان گیلان در دسته 105 کیلوگرم در قالب تیم ملی ایران در رقابتهای قهرمانی جهان در آمریکا حضور خواهد یافت.
وی گفت: با توجه به اینکه چند سالی است گیلان در ترکیب تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران نماینده ای نداشت ، خوشبختانه سلیمانی با درخشش در رقابتهای قهرمانی کشور و همچنین درخشش در اردوی تیم ملی ، توانست یکی از ملی پوشان برای حضور در رقابتهای جهانی باشد.
وی ادامه داد: همچنین اصغر ابراهیمی رئیس هیات وزنه برداری گیلان و کاپیتان اسبق تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان نیز به عنوان مربی تیم ملی، در رقابتهای قهرمانی جهان حضور خواهد یافت.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جهان از روز ششم آذر ماه سال جاری با حضور زبده ترین وزنه برداران سراسر جهان به مدت یک هفته در آمریکا برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار