مربی تیم بدمینتون خراسان شمالی گفت: دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک مسابقات بدمینتون از چهارشنبه ۱۰ آبان به میزبانی اردکان یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 29 October 2017
امیر اکبرزاده اظهار داشت: مرحله اول مسابقات لیگ یک بدمینتون کشور را با دو برد مقابل زنجان و قم و یک باخت در برابر یزد پشت سر گذاشتیم و هم اکنون با تیم اول جدول هم امتیاز هستیم اما به جهت تفاضل، در رتبه سوم جدول قرار داریم.

وی افزود: تیم بدمینتون خراسان شمالی حاضر در لیگ دسته یک از 12 بازیکن، یک مربی و سرپرست تشکیل شده است.

مربی تیم بدمینتون خراسان شمالی تصریح کرد: دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک مسابقات بدمینتون از چهارشنبه 10 آبان به میزبانی اردکان یزد برگزار می‌شود.

دبیر هیئت بدمینتون شهرستان بجنورد ادامه داد: در صورت کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی در گروه جواز حضور در مرحله پلی آف جهت صعود به لیگ برتر را کسب می‌کنیم.

مسئول کمیته استعدادیابی هیئت بدمینتون خراسان شمالی در رابطه با برنامه‌های استعدادیابی این هبئت خاطرنشان کرد: امید است با برگزاری جلسات و رایزنی‌ها، مربیان استعدادیابی بدمینتون در تمامی مدارس استان حضور پیدا کرده و دانش‌آموزان مستعد در این رشته ورزشی را غربال کنند.

وی در پایان اضافه کرد: سال گذشته در لیگ دسته دوم کشور مقام اول و در لیگ دسته یک کشور هم مقام سوم را کسب کرده و سهمیه حضور در لیگ برتر را نیز به‌دست آوردیم اما به دلیل عدم حمایت بخش خصوصی و جذب اسپانسر نتوانستیم در مسابقات لیگ برتر کشور شرکت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار