نماینده مردم شهرستان بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار مردم خراسان شمالی از وزیر جدید علوم توجه به رشته‌های مورد نیاز در آموزش عالی استان است.
کد خبر: ۵۱۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 29 October 2017
علی قربانی اظهار داشت: آن چه بر اساس سند آمایش استان باید مورد توجه قرار بگیرد توسعه آموزش عالی در استان است و امروز استان نیازمند گسترش این زمینه است.  به‌همین تناسب افزایش رشته‌های دانشگاهی مورد نیاز در زمینه‌های مختلف گردشگری و کشاورزی و هم‌چنین صنایع تبدیلی و تکمیلی و پایین دستی است.

وی افزود: امروز خراسان شمالی در زمینه آموزش عالی بیشتر از نیاز کمی، نیاز کیفی است که در این زمینه  در وزارت جدید علوم ، تحقیقات و فناوری باید نگاه ویژه‌ای به‌وجود بیاید.

نماینده مردم شهرستان بجنورد در مجلس شورای اسلامی انتظار استان خراسان شمالی از وزیر جدید علوم را توجه به رشته‌های مورد نیاز در آموزش عالی استان دانست و خاطرنشان کرد: با صحبت‌های انجام گرفته با دانشگاه‌های استان نیاز این دانشگاه‌ها به رشته‌هایی خاص احساس می‌شود که انتظار می‌رود وزیر جدید با دادن مجوز‌های مورد نیاز به دانشگاه‌های خراسان شمالی موجبات برطرف شدن این نیاز در دانشگاه‌ها را فراهم آورد.

 قربانی در پایان تصریح کرد: انتخاب منصور غلامی به عنوان وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری قطعا به نفع جامعه علمی کشور خواهد بود و برای استان خراسان شمالی نیز شرایط مناسبی را فراهم خواهد آورد تا بتوان فضای مناسب و با نشاط علمی را ایجاد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار