نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: ۱۳ آبان جوهره انقلاب اسلامی و پیام وحدت، انسجام و همدلی ملت ایران است که به گوش جهانیان می‌رسد.
کد خبر: ۵۱۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 04 November 2017
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان با اشاره به وقوع سه حادثه مهمی که در ۱۳ آبان سال‌های ۴۲، ۵۷ و ۵۸ رخ داد، اظهار کرد: روز ۱۳ آبان جوهره انقلاب ما است.

حجت‌الاسلام یعقوبی از تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار دانش آموزان توسط رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان، به‌عنوان سه حادثه مهمی یادکرد که در روز ۱۳ آبان سال‌های ۴۲، ۵۷ و ۵۸ اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه سیزدهم آبان ماه‌روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و دربرگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی است، عنوان کرد: وجه اشتراک تمام آن‌ها، استکبارستیزی، استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی ملت مبارز و مقاوم ایران اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه ریشه این سه اتفاق، استکبارستیزی است، افزود: در روز ۱۳ آبان، مردم سرافراز ایران در پرتو عنایات الهی و با استقامت و شهادت، ثابت کردند که می‌توان بر قدرت پوشالی استکبار جهانی غلبه کرد.

حجت‌الاسلام یعقوبی با تأکید بر اینکه ملت ایران اسلامی باروحیه استکبارستیزی، چپاول گران را به زباله‌دان تاریخ فرستادند، عنوان کرد: ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز با همین روحیه، علیه استکبار جهانی ایستادگی می‌کند.

وی امید دشمن در جهت ایجاد انحراف در مسیر انقلاب اسلامی را واهی توصیف کرد و گفت: زیاده‌خواهی استکبار جهانی در ایران اسلامی محکوم‌به شکست است.

وی تصریح کرد: امروز مردم ایران با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان ثابت کردند این ملت زنده و دست‌پرورده امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار