معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: ایستادگی و اقدامات اخیر رئیس‌جمهوری آمریکا بیانگر قدرت نظامی سپاه پاسداران است.
کد خبر: ۵۱۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 05 November 2017
مهرداد ابراهیمی با حضور در راهپیمایی پرشور ۱۳ آبان در جاجرم اظهار کرد: همچنین ایستادگی ترامپ به دلیل ارتش جمهوری اسلامی، نیروهای انتظامی و امنیتی و نیز قدرت نیروهای سیاسی دولت تدبیر و امید و نفوذ سیاسی مقام معظم رهبری در جوامع بین‌المللی است.

ابراهیمی افزود: از سال ۴۲ تا به امروز به برکت مقاومت و ایستادگی ملت توانستیم آن‌چنان بااقتدار و صلابت در عرصه‌های مختلف بین‌المللی ظاهر شویم که امروز رئیس‌جمهوری آمریکا در مواضع اخیر خود به دنبال یارگیری باشد.

وی تصریح کرد: امروز، روز استکبارستیزی است و مردم شهیدپرور شهرستان جاجرم با حضور آگاهانه و پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر همراه با ملت ایران با یکپارچگی و اتحاد علیه استکبار جهانی شعار دادند.

وی افزود: پیام این حضور آگاهانه دفاع از مواضع برحق جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف همچون بهره‌مندی از سلاح‌های متعارف و آزادی‌های بین‌المللی است و اینکه شورای امنیت و سازمان‌های بین‌المللی بایستی پایند برجام باشند و از حقوق و حقوق ایران دفاع کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تأکید کرد: امروز نقش بی‌بدیل و انکارناپذیر جمهوری اسلامی ایران در جهان چنان برجسته و مشهود است که کسی نمی‌تواند این نقش را در تحولات منطقه‌ای و جهانی نادیده بگیرد.

ابراهیمی بابیان این‌که سیزدهم آبان سالگرد سه رویداد مهم در تاریخ ایران است، افزود: تبعید امام خمینی به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به خاک و خون کشیدن دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سه رویداد متفاوت بودند و بنابراین ۱۳ آبان روز مقابله با استکبار نامیده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار