مردم خراسان شمالی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، بار دیگر فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را طنین‌انداز کردند.
کد خبر: ۵۱۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 05 November 2017
راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور گسترده مردم ولایتمدار خراسان شمالی صبح شنبه هم‌زمان با سراسر کشور در ۲۵ نقطه از استان برگزار شد و برگ زرینی دیگری را در تاریخ حماسه و مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، رقم زدند.

امروز تمامی دانش آموزان، دانشجویان، اساتید، معلمان، کارمندان، مسئولان استانی، زن و مرد در شهرستان‌های هشت‌گانه خراسان شمالی شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را طنین‌انداز کردند.


مردم سرزمین گنجینه معرفت‌ها امروز یک‌صدا در راهپیمایی ۱۳ آبان خشم و انزجار خود از استکبار جهانی اعلام و با آرمان‌های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و یوم‌الله ۱۳ آبان در بجنورد از ساعت ۹ صبح شنبه با حضور هزاران نفر از مردم این خطه از ایران اسلامی از میدان شهید تا میدان حضرت قائم (عج) برگزار شد.

۱۳ آبان جوهر انقلاب اسلامی ایران است

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان جوهر انقلاب است چراکه در این روز شاهد اتفاق‌های مهم در سه‌سال های مختلف بوده‌ایم.

علی‌اکبری اظهار کرد: تبعید امام راحل در سال ۴۲ یکی از تلخ‌ترین حادثه‌های قبل از انقلاب برای ملت ایران بود که هیچ گاه از ذهن مردم بیرون نخواهد رفت.

اکبری افزود: همچنین کشتار تعداد زیادی از دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ از دیگر اتفاقاتی بود که توسط آمریکا رخ داد.

وی تصریح کرد: ملت ایران پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دست، استکبار را کوتاه و هرساله در روز ۱۳ آبان، اتحاد و همبستگی خود را به دشمنان نظام نشان داده‌اند.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز مردم خراسان شمالی هم‌زمان با سراسر کشور استکبارستیزی و استقلال‌طلبی خود را ثابت کردند.


در پایان مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان، قطعنامه راهپیمایی قرائت که با تکبیر حاضران مورد تائید قرار گرفت.

سایر شهرستان‌های خراسان شمالی، راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح شنبه در ۲۵ نقطه از خراسان شمالی برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار