پیکر پاک و مطهر شهید محمود نیستانی از شهدای تازه تفحص شده ناجا در بجنورد تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۵۲۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 07 November 2017
پیکر پاک و مطهر شهید والامقام محمود نیستانی از شهدای سرافراز نیروی انتظامی که به تازگی در عملیات جستجوی مفقودین در مناطق عملیاتی جنوب عراق تفحص شده است٬ صبح امروز در آئینی با حضور مردم و مسئولان استان خراسان شمالی تشییع و به خاک سپرده شد.

در این مراسم که با حضور گسترده مردم و جوانان انقلابی بجنورد همراه بود پیکر پاک این شهید سرافراز از مسجد انقلاب بجنورد تا میدان شهید کلاته مشایعت و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد بر پیکر این شهید والامقام نماز را اقامه کرد.

پیکر مطهر شهید نیستانی در میان حزن و اندوه مردم عزادار بجنورد تا گلزار شهدای این شهر تشییع و در قطعه دوم مزار شهدای بجنورد به خاک سپرده شد.

در این مراسم که جمعی از مقامات نظامی و انتظامی٬ مردم و مسئولان بخش‌های مختلف دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند٬ نماینده ولی فقیه در استان در مراسم تدفین این شهید والامقام در سخنان کوتاهی با تاکید بر اجر و منزلت صبر خانواده معظم شهدا اظهار داشت: آنچه در شهادت شهید رخ می‌دهد٬ جلوه‌ای از عظمت باور نکردنی خاندان اهل بیت در واقعه عاشورا است و صبر ماداران و خواهران شهدا نمونه‌ای از ایستادگی اهل بیت اطهار در وقایع مختلف است.

به گزارش تسنیم پیکر مطهر شهید محمود نیستانی پس از 29 سال فراق٬ با تلاش گمنامان عرصه تفحص شهدا٬ در منطقه زبیدات عراق کشف و به آغوش میهن اسلامی بازگشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار