نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: آمریکا و داعش تکفیری بداند ملت ایران اسلامی هزارها مدافع حرم و حریم دارد که با جانشان از حرم دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۵۲۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 07 November 2017
آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در مراسم تدفین شهید محمود نیستانی با بیان این‌ که برای شهدا در بهشت نهری به نام کوثر قرار داده شده است اظهار داشت: در نهر کوثر جایی در نظر گرفته شده که ویژه شهدا است و اهل بیت(ع) نیز در آن حضور دارند. هر روز خداوند به آنها روزی می‌دهد و این تفسیر «عند ربهم  یرزقون» است.

وی افزود: شهدا با بدن‌های پاره پاره وارد محشر می شوند. امروز خراسان شمالی میزبان دو شهید هست که یکی از شهدا بعد از سال‌ها دوری از خانواده٬ امروز  با لطف خداوند به جمع خانواده و دوستان خود آمده است و بعد از سال‌ها بی‌خبری در آستانه اربعین حسینی به آغوش خانواده برگشت.

امام جمعه بجنورد با اشاره به به شهادت یکی از ماموران ناجا در حادثه دستگیری متهمی در خراسان شمالی ادامه داد: راه شهدا راه اقتدار و امنیت ایران اسلامی است و نیروی انتظامی در این زمینه پیش رو است.

یعقوبی گفت: شهدا با گذشتن از جان و مال خود و رفتن در راه شهدای کربلا ثابت کردند که پای امام خود هستند و هنوز ملت ایران بعد از 40 سال با شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و آمدن شهدا به شهرهایشان استقبال می‌کنند و در غم خانواده شهدا شریک می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی آمریکا را دشمن درجه اول ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا  بداند ملت ایران با شهدا هستند و راهشان را ادامه می‌دهند. ما را با تهدید به تحریم نترسانید و بدانید که خون و گلزار شهدا  سند عزت و پایداری ملت ایران است. این ملت راه شهدا را ادامه می‌دهند و به فرزندانشان هم این راه را یاد می‌دهند.

وی تاکید کرد: 40 سال است راهی را که شهدا رفته اند را ادامه می‌دهیم و خواهران و مادران شهدا مانند حضرت زینب صبور خواهند بود. آمریکا و داعش تکفیری بداند ملت ایران اسلامی هزارها مدافع حرم و حریم دارد که با جانشان  از حرم دفاع می‌کنند.

یعقوبی در پایان افزود: روز به روز ملت ایران بر عزم و پایداری خود می افزاید و باعث عصبانیت دشمنان خواهد شد و شهدا و مدافعان حرم و کسانی که در این راه قدم بر می‌دارند بدانند قدم‌های آنها در پل صراط محکم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار