یک کامیون حامل مواد غذایی و ۱۰۰۰ تخته پتوی موکب اصحاب خراسانی ستاد اربعین خراسان شمالی به زلزله‌زدگان غرب کشور تقدیم شد.
کد خبر: ۵۲۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 14 November 2017
همزمان با وقوع زلزله شدید در غرب کشور و اعلام نیاز گسترده مردم استان کرمانشاه به مواد غذایی و اقلام گرمایشی٬ بخشی از مواد غذایی و پتوهای موکب اصحاب خراسانی ستاد اربعین خراسان شمالی٬ در کرمانشاه به مردم زلزله‌زده این استان تقدیم شد.

مسئول کمیته فرهنگی موکب اصحاب خراسانی در این زمینه اظهار داشت: با توجه به بازگشت ماشین‌های حمل وسایل موکب اصحاب خراسانی به استان خراسان شمالی٬ و همزمان با وقوع زلزله مهیب غرب کشور٬ تصمیم گرفتیم بخشی از ملزومات مردم زلزله‌زده سرپل ذهاب را از این طریق جبران و تقدیم کنیم.

حجت‌الاسلام سید محمد افشین‌فر افزود: خوش‌بختانه در نخستین ساعات شب دوشنبه٬ ماشین‌های حامل این لوازم به شهر کرمانشاه رسیدند و بیش از 10 هزار قالب پنیر٬ مقدار زیادی بطری آب و 1000 تخته پتو٬ به زلزله‌زدگان کرمانشاهی تقدیم شد.

وی خاطرنشان کرد: خادمین موکب اصحاب خراسانی٬ آمادگی انجام فعالیت‌های امدادی و خدماتی را در شهرهای زلزله‌زده دارند و در صورت اعلام نیاز٬ به یاری هموطنان عزیزمان در کرمانشاه می‌روند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار