عضو شورای شهر بجنورد با بیان اینکه جاده سلامت محوری مهم برای ورزشکاران و مردم بجنورد است گفت: شهرداری هر چه سریع‌تر نسبت به بهسازی جاده سلامت بجنورد اقدام کند.
کد خبر: ۵۲۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 25 November 2017
ابراهیم امانی داشت: مهم‌ترین سرمایه در هر سازمان نیروی انسانی آن مجموعه است. مهم‌ترین نیروی انسانی موجود در شهرداری بجنورد نیز نگهبان سنگ شکن٬ است چرا‌که اگر ضعیف‌ترین حلقه مجموعه به سازمان متصل نباشد آن مجموعه عنوان سیستم و زنجیر را به خود نمی‌بیند.

وی در این رابطه افزود: مدیریت شهری باید توجه ویژه‌ای به نیروهای انسانی مجموعه داشته باشد و این‌طور نباشد که کسی در شهرداری احساس پوچی کند٬ زیرا در این صورت شهرداری به اهداف خود در راستای مدیریت بهتر شهری نخواهد رسید.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورایشهر بجنورد در ارتباط به تعاریف مختلف از شهر تصریح کرد: شهر محیط برای شکوفایی و رشد مردم است که در آن احساس آرامش و آسایش کنند لذا باید در راستای ایجاد شهر آرامش‌گرانه برای مرکز استان تلاش کنیم که شهروندان در آن احساس امنیت داشته باشند.

وی با بیان این‌که مباحث فرهنگی باید به طور جزئی مورد بررسی قرار گیرد گفت: مباحث فرهنگی را باید به عنوان یک پروژه‌ مورد تحلیل قرار داد چراکه توسعه فرهنگی نقش موثری بر روند و جریان زندگی شهروندان دارد.

امانی احداث و تکمیل پروژه جاده سلامت را مطالبه جدی مردم دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات جوانان و ورزشکاران تکمیل جاده سلامت است٬ لذا باید هر چه سریع‌تر این پروژه را تکمیل کرد. هم‌چنین جانمایی تیر‌های چراغ برق به عنوان یکی از ارکان مبلمان شهری تاثیر زیادی بر منظر شهری دارد و باید همکاران مجموعه شرکت برق٬ نسبت به این مهم اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

عضو شورای شهر بجنورد ضمن اشاره به تاثیر نور و روشنایی در منظر شهری بیان داشت: پیشنهاد می‌شود تمام کاربری‌های تجاری و مسکونی مستقر در نبش چهارراه‌ها و میادین نسبت به نور و روشنایی ساختمان‌های خود توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که سبب زیبایی بصری شهر می‌شود.

امانی در پایان اضافه کرد: شهرداری باید نگاه عمیقی به موضوع کودکان کار خیابانی داشته باشد چراکه بر اساس قانون، کودکان زیر 18 سال باید وقت خود را صرف آموزش کنند. هم‌چنین توجه به دستفروشان موجود در شهر یکی دیگر از وظایف شهرداری است که باید نبست به این بخش از اقتصاد غیررسمی شهر٬ تدابیری خاصی داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار