معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بابیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران از ثبات امنیتی برخوردار است گفت: این امنیت در پرتو سیاست‌های زیرکانه رهبری حاصل‌شده است.
کد خبر: ۵۳۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 03 December 2017
آیت‌الله سید حامد علم الهدی صبح شنبه در همایش پیشگامان وحدت که ویژه علمای شیعه و سنی در بجنورد در حال برگزاری است با اشاره به توطئه‌های دشمن در طول تاریخ برای ضربه به اسلام اظهار کرد: دشمن نقشه‌های خود را پشت سر هم آماده کرده تا در زمان خود اجرایی کند.

علم الهدی تصریح کرد: آنچه امروز در کشور و منطقه با آن روبرو هستیم، ما را در یک مقطع حساس و بحرانی قرار داده است.

وی افزود: در مقطع کنونی منطقه با فتنه‌هایی که یکی پس از دیگری از سوی دشمن پیاده‌سازی می‌شود، روبرو است.

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی عنوان کرد: در دوره پسا داعش، قوای نظامی کشورهای منطقه به‌خصوص جمهوری اسلامی ایران توانست با فتنه عظیمی که احتمال تأثیرگذاری در دنیا را داشت، مقابله کند.

علم الهدی اظهار کرد: تروریسم و داعش فقط عامل ضربه به کشورهای اسلامی نبود بلکه تهدیدی برای کشورهای غیر اسلامی و اروپا نیز شده بود.

وی گفت: داعش پدیده‌ای بود که بانام اسلام و دین معرفی می‌شدند اما چهره خشن و نازیبا از اسلام به دنیا نشان می‌داد.

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار کرد: داعش نقشه وسیع دنیای غرب برای گسترش اسلام هراسی در دنیا بود تا مانع تمایل جوانان اروپایی، آسیایی و غیره به‌سوی اسلام رحمانی شوند.

وی بابیان اینکه برای مقابله با داعش هزینه‌های زیادی را پرداختیم تصریح کرد: ۶ سال سرمایه کشورهای اسلامی نابود شد اما هنوز طعم این پیروزی بر کام ملت‌های منطقه شیرین نشده بود که دشمن اقلیم کردستان را علم کرد.

علم الهدی عنوان کرد: مسئله اقلیم کردستان جریان پیچیده‌ای است که تنها مربوط به سال‌های اخیر نیست و درگذشته نیز وجود داشته است.

وی افزود: همچنین جریان سعد حریری در لبنان و دیگر فتنه‌های دشمن، تلاشی برای ایجاد چالش برای کشورهای اسلامی منطقه و پاشیدن بذر اختلاف در بین ملت‌های این کشورها است.

وی تصریح کرد: ثبات امنیتی که امروز جمهوری اسلامی از آن برخوردار است در پرتو سیاست‌های زیرکانه رهبری بوده که سکان‌دار این حرکت نه‌تنها در ایران بلکه در کشورهای منطقه نیز هستند.

علم الهدی اظهار کرد: دنیا با زبان بی‌زبانی امروز قدرت ایران اسلامی را فریاد می‌زند و نمی‌تواند نقش مؤثر جمهوری اسلامی را در منطقه انکار کند.

وی با تأکید بر اینکه امروز جایگاه جمهوری اسلامی از ابعاد امنیتی و غیره در جایگاه ویژه‌ای قرارگرفته است گفت: امروز مأموریت تشکیل امت واحده است.

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار کرد: این مسئولیت نه‌فقط بر عهده یک ارگان و نهاد بلکه بر عهده تمام نهادها، آحاد ملت، علما، دلسوزان و اندیشمندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار