مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم گفت:گسترش رشته‌های پرطرفدار و دارای بازار کار از اولویت‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
کد خبر: ۵۳۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 03 December 2017
اصغر مولایی دهکردی صبح امروز در جریان بازدید از مجتمع آموزشی عالی شهرستان شیروان با اشاره به پتانسل‌های خوب شهر شیروان در زمینه جذب دانشجو اظهار داشت: جذب دانشجو در رشته‌های جدید در مجتمع آموزش عالی شیروان با نگاه مثبت بررسی می‌شود.

وی افزود: پتانسیل‌های آموزشی این منطقه قابل تحسین است و ابعاد و زیرساخت‌های مجتمع دانشگاهی شیروان٬ ظرفیت پذیرش دانشجویان جدید را دارا است.

مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم٬ تحقیقات و فن‌آوری ادامه داد: جذب دانشجو در رشته‌های پرطرفدار جدید و حوزه کشاورزی و روستایی٬ با توجه به اقلیم منطقه و بافت جمعیتی شیروان٬ مورد تاکید ما است و امیدواریم با تلاش مسئولان منطقه٬ اقدامات خوبی صورت گرفته و چهره علمی شیروان تغییر کند.

مولایی تصریح کرد: بازدید از مراکز علمی استان خراسان شمالی دستاوردهای مثبتی برای استان دارد و می‌تواند زمینه تحولات دانشگاهی این منطقه را فراهم کند. تاکید وزارت علوم بر اخذ و جذب در رشته‌هایی است که توانایی جذب حداکثری دانشجویان را داشته و در بازار کار نیز حرفی برای گفتن داشته باشند.

رئیس مجتمع آموزش عالی شیروان نیز در جریان این بازدید اظهار داشت: پتانسیل‌های این مجتمع از قبیل ابعاد و زیرساخت‌ها، فضای کالبدی، نیروی انسانی، قدمت و وجود آزمایشگاه‌های تحقیقاتی مجهز و رشته‌های تحصیلی دارای بازار کار٬ از جمله مولفه‌هایی هستند که می‌توانند جایگاه علمی این مجمع آموزشی را در تراز دانشگاه‌های برتر منطقه قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار