معاون مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: شیعه انگلیسی و اهل‌تسنن وهابی دو لبه یک شمشیر هستند که هدف‌شان ضربه‌زدن بر پیکره امت واحد اسلامی است.
کد خبر: ۵۳۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 03 December 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحامد علم‌الهدی صبح امروز در همایش استانی پیشگامان وحدت اظهار کرد رزق الهی برای همه موجودات بدون نگاه به آئین و مذهب برای آن‌ها قرار داده شده است.

وی با اشاره به دوران کنونی دنیای اسلام و موج هجمه‌ها برای مذاهب اسلامی٬ افزود: مقطع کنونی یکی از مقاطع حساس جمهوری اسلامی است. کشور ما و منطقه خاورمیانه٬ توسط فتنه‌های مختلف تهدید می‌شود. تکفیری‌ها به هیچ قانونی پایبند نیستند و در برابر دیدگان جهان هر خشونتی را به نام دین و اسلام انجام می‌دهند.

معاون امور ایران مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: هنوز آتش فتنه داعش خاموش نشده بود، فتنه تجزیه عراق و اکراد منطقه را به وجود آوردند و همه می‌دانند که خاموش کردن این فتنه‌ها فقط یک معجزه الهی و حاصل توافق نسبی چند کشور در منطقه است.

علم‌الهدی بحران لبنان را در ادامه تحریکات دشمنان اسلام دانست و افزود: بعد از همه این بحران‌ها، چالش لبنان و سعد حریری را به وجود آوردند و چالش لبنان به‌معنای چالش حزب‌الله است. پیروزی بر همه این فتنه‌ها نتیجه رهبری داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.

معاون مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پایان تصریح کرد: باید با هرگونه اختلاف در عقیده مبارزه کنیم و اجازه ندهیم انحراف‌های عقیدتی٬ جامعه اسلامی را تحت تأثیر قرار دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار