مردم نمازگزار خراسان شالی بعد از برگزاری نماز جمعه٬ علیه اقدامات استکباری جهان کفر٬ راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۵۳۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 09 December 2017
تظاهرات بجنورد

مردم نمازگزار استان خراسان شمالی٬ امروز پس از برگزاری آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه٬ در هوای برفی و بارانی، با حضور در خیابان‌ها و میادین منتهی به مصلاهای نماز جمعه٬ اقدامات استکباری سردمداران اسرائیل و آمریکا را محکوم کردند.

نمازگزاران بجنوردی٬ پس از اقامه نماز جمعه٬ از مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تا میدان حضرت قائم(عج) را راهپیمایی کرده و با سر دادن شعارهای٬ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل٬ جنایت نظام سلطه در انتقال پایتخت رژیم نامشروع صهیونیستی به قدس شریف را٬ محکوم کردند.

در پایان این مراسم راهپیمایی٬ تظاهر کنندگان با صدور بیانیه‌ای٬ خشم و انزجار خود را از رژیم منحوس اسرائیل و طرفدارانش اعلام و از مجامع بین‌المللی و دنیای اسلام خوستند٬ موضع قاطع و سرسختانه خود را علیه این اقدام نامبارک٬ اعلام کنند.

در بخشی از این بیانیه٬ ضمن تاکید بر مسلح سازی کرانه باختری برای مقابله با رژیم اسرائیل٬ از همه مسلمانان آزای‌خواه دنیا خواسته شده با تحریم اسرائیل و آمریکای جنیاتکار٬ عمق کینه و نفرت خود از نظام سلطه و استکبار جهانی را به رخ جهانیان بکشند.

در پایان این بیانیه آمده است: این حرکت قطعا سرآغاز انتفاضه‌ای دیگر و شروع شمارش معکوس پایان رژیم کودک‌کش اسرائیل و حامیان منطقه‌ای او است.

در تظاهرات امروز مردم خراسان شمالی در شهرهای مختلف استان٬ ائمه جمعه٬ مسئولان لشگری و کشوری٬ خانواده معظم شهدا و شهدای مدافع حرم و عموم مردم انقلابی و همیشه درصحنه استان٬ حضور داشتند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار