معاون عمرانی استاندار خوزستان:
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه ضرورت توجه به فرهنگ ترافيکی اجتناب ناپذير است، گفت: بر اساس آمارها خسارت تصادف در جاده هاي کشور 100 برابر بيشتر از متوسط جهانی است که بيشترين عامل آن نيز خطای انسانی اعلام شده است .
کد خبر: ۵۳۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹ 18 December 2017
فرامند هاشمی زاده امروز 26 آذرماه در آیین بزرگداشت روز ملی حمل و نقل در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با ارائه آماری از وضعيت پايانه های مسافری و کالا و حجم تردد در جاده ها، خطوط ريلي و هوايی استان خوزستان اظهار کرد: طرح های مهمی براي توسعه شبکه حمل و نقل در استان خوزستان تعريف شده که برخی از آنها در حال اجراست و برخی ديگر با جذب سرمايه گذار اجرايی خواهد شد .

وي افزود: از جمله اين طرح ها در بخش ريلی احداث خط آهن اهواز – ايذه - اصفهان و دو خطه کردن مسير اهواز-انديمشک، اهواز - خرمشهر و اهواز - بندرامام است که اهمیت بسیار زیادی دارند و به دنبال اجرایی کردن آنها هستیم .

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: در بخش جاده سازی نيز 4 خطه کردن محور اهواز - هفتکل-باغملک - ايذه و احداث محور چذابه به شيراز و شلمچه به بندرعباس از دیگر طرح های در دست اقدام است تا شاهد ارتقای سطح ایمنی جاده ها در استان خوزستان باشیم .

هاشمی زاده با بیان اینکه ضرورت توجه به فرهنگ ترافيکی اجتناب ناپذير است، خاطرنشان کرد: بر اساس آمارها خسارت تصادف در جاده هاي کشور 100 برابر بيشتر از متوسط جهانی است که بيشترين عامل آن نيز خطای انسانی اعلام شده است .

در ادامه این مراسم مراد کمالی، مدير عمليات ترابری و پشتيبانی توليد شرکت ملی مناطق نفت خيز جنوب ضمن گراميداشت روز حمل و نقل و قدردانی از تلاش هاي شبانه روزي کارکنان ترابری، اظهار کرد: این مراسم به پاس زحمات مجموعه حمل و نقل در حوزه ستادی مناطق نفت خيز جنوب و شرکت های بهره برداری تابع برگزار شد .

وی افزود: مجموعه ترابری ابزار و ياری رسان توليد است که در همه عمليات ها حاضر بوده و نمونه آن هم اکنون در عمليات مهار چاه 147 رگ سفيد مشاهده می شود که به صورت جهادی در حال انجام است .

مدير عمليات ترابری و پشتيبانی توليد شرکت ملی مناطق نفت خيز جنوب تصریح کرد: مديريت عمليات ترابری و پشتيبانی توليد مناطق نفت خيز جنوب 33 هزار دستگاه ماشين آلات عمومی و اختصاصی و 3 هزار نيروی انسانی در اختيار دارد که در عرصه‌های مختلف توليد و عملیات کنترل حوادث، نقش بارز خود را به اثبات رسانده است .

کمالی با گراميداشت ياد شهدا و ايثارگران ترابری خاطرنشان کرد: نام پر افتخار مناطق نفت خيز جنوب مرهون ايثارگری شهدا و ايثارگری رزمندگان دفاع مقدس است .
 
در پایان این آیین از برگزیدگان عرصه ترابری مناطق نفت خیز جنوب با اهدای لوح يادبود، تجليل شد .
 
 
منبع: ایسنا
برچسب ها: تصادفات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار